دادستان کل کشور گفت: دادستانی کل کشور در نخستین اقدام خود از وزیر اقتصاد و دارایی خواسته است تا لیست افرادی که حقوق‌های کلان دریافت می‌کنند را ارسال کند.

 به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری در حاشیه مراسم تودیع و معارفه دادستان‌ نظامی قدیم و جدید استان تهران در جمع خبرنگاران درباره زمان محاکمه آن بخش از پرونده حمله به سفارت عربستان که در دادگاه روحانیت مطرح رسیدگی است اظهار کرد: بخش مربوط به دادگاه روحانیت در آینده نزدیک برگزار می‌شود.

دادستان کل کشور همچنین در پاسخ به سئوال دیگری در خصوص آخرین وضعیت بررسی و رسیدگی به فیش‌های حقوقی نجومی گفت: دادستانی کل کشور در نخستین اقدام خود از وزیر اقتصاد و دارایی خواسته است تا لیست افرادی که حقوق‌های کلان دریافت می‌کنند را ارسال کند.

وی توضیح داد: در همین ارتباط، بررسی‌هایی صورت گرفت و ادامه بررسی‌ها با تعامل و همکاری سایر قوا در حال پیگیری است.

به گفته منتظری در آینده نزدیک به منظور بررسی همه ابعاد موضوع فیش‌های حقوقی و جلوگیری از تضییع حقوق بیت‌المال با آیت‌الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه جلسه خواهد داشت.

دادستان کل کشور همچنین در خصوص سازوکار بازگرداندن حقوق‌های نجومی اظهار کرد: هر مالی که به باطل و نامشروع گرفته شده باشد طبق قانون اساسی و موازین شرعی بازگردانده می‌شود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • shadman ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
    0 0
    همه ی دستگاهها در پیشگاه ملت در مقابل آزمون بزرگی قرار گرفته اند
  • majid ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
    0 0
    حمله کنندگان به سفارت عربستان باید به اشد مجازات برسند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس