پیکر مرحوم حاج محمدعلی فرود، پدر شهیدان محمدکاظم، احمد و علی‌اکبر فرود، طی مراسمی تشییع و در جوار آرامگاه فرزندانش به خاک سپرده شد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، مرحوم حاج محمدعلی فرود که روز جمعه 25 تیرماه و در سن 83 سالگی، دعوت حق را لبیک گفته بود، صبح دوشنبه 28 تیرماه در زادگاهش، آباده تشییع و به خاک سپرده شد.

مراسم تشییع پدر شهیدان فرود، با حضور مسئولین استانی و محلی و مردم شهرستان آباده از مقابل ساختمان اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان برگزار شد.

 رییس جمهوری در پیامی با تسلیت درگذشت پدر شهیدان فرود، تاکید کرده است که ملت قدرشناس ایران هیچگاه استقامت و صبوری والدین معظم شهدا را در حراست از آرمان‌های بلند انقلاب، نظام اسلامی و کیان ایران عزیز، از یاد نخواهد برد.

متن پیام حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و اناالیه راجعون


درگذشت مرحوم حاج محمد علی فرود، پدر بزرگوار شهیدان گرانقدر؛ محمد کاظم، احمد و علی اکبر فرود، موجب اندوه و تأثر فراوان شد.

والدین معظم شهدا به حق سرچشمه‌های جاودان فداکاری و افتخار این سرزمین هستند و ملت قدر شناس ایران هیچگاه استقامت و صبوری آنان را در حراست از آرمان‌های بلند انقلاب، نظام اسلامی و کیان ایران عزیز، از یاد نخواهد برد.

اینجانب این مصیبت را به خانواده محترم آن فقید سعید تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای آن پدر فداکار علو درجات و همجواری با فرزندان شهید والامقامش، و برای عموم بازماندگان صبر و اجر  مسئلت دارم.

این گزارش حاکی است که رئیس بنیاد شهید کشور و مدیرکل بنیاد شهید استان فارس نیز در پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت حاج محمدعلی فرود را تسلیت گفته است.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس