سرپرست باشگاه استقلال گفت: بازیکنان خوبی برای تیم فوتبال جذب کرده‌ایم امیدوارم هفته آینده نمایش قابل قبولی در گام اول داشته باشند.

به گزارش مشرق، بهرام افشارزاده در حاشیه مراسم جشن هندبال در خصوص وضعیت این رشته اظهار داشت: خوشبختانه این رشته در چند سال گذشته شرایط خوبی داشته و پیشرفت خوبی کرده است. مهدوی هم یکی از مدیران باسابقه ورزش کشور است که تلاش می‌کند این رشته بیش از پیش دیده شود.

وی در مورد حضور استقلال در هندبال گفت: ما غیر از هندبال در چند رشته دیگر مانند شمشیربازی و تیراندازی هم حضور پیدا کرده‌ایم. امیدوارم استقلال بتواند کمک ناچیزی به پیشرفت این رشته انجام دهد. استقلال یکی از باشگاه‌های بزرگ کشور است و نام این تیم در هندبال کارساز خواهد شد و باعث می‌شود رسانه‌ها بیشتر توجه کنند.

سرپرست باشگاه استقلال در مورد تیم فوتبال این باشگاه گفت:‌خوشبختانه بازیکنان خوبی جذب کرده‌ایم و منصوریان هم به خوبی تیم را هدایت می‌کند. امیدوارم دوشنبه هفته آینده بچه‌ها نمایش خوبی در اولین گام داشته باشند.

وی در مورد اینکه چه زمانی مدیرعامل این باشگاه مشخص می‌شود ،گفت: هنوز چیزی مشخص نشده است.

بهرام افشارزاده در مورد وضعیت سجاد شهباززاده گفت: شرایط او با مهدی طارمی خیلی فرق می‌کند، صحبت‌هایی که با منصوریان و شهباززاده انجام دادم قرار شد تا 24 ساعت آینده وضعیت این بازیکن مشخص شود.

وی ادامه داد: با توجه به وضعیت قرارداد او با استقلال این بازیکن در حال حاضر آزاد است و حضورش در تیم ترکیه‌ای مانعی ندارد، اما امیدوارم نظر سجاد ماندن در استقلال باشد.

سرپرست باشگاه استقلال در مورد اینکه حسن روشن پس از کش و قوس‌های فراوان به استقلال آمد و مدیر آکادمی شد، گفت: من هنوز به کسی حکم نداده‌ام و از نظر من ایشان هنوز مدیر آکادمی نیست. از سوی دیگر باید از زحمات علی سامره تشکر کنم، رسانه‌ها باعث می‌شوند مسائلی به وجود بیاید، اما باید بگویم سامره همچنان سرمربی ما است.

افشارزاده تأکید کرد: باید طی این هفته وضعیت نهایی آکادمی استقلال را مشخص کنند تا ببینیم چه کسی زمام امور آکادمی را در اختیار خواهد گرفت.
 
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس