کد خبر 606229
تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵

رئیس برکنار شده آکادمی باشگاه استقلال گفت: این کِشتی 100 سوراخ دارد و کاری برای آن نمی‌توان انجام داد.

به گزارش مشرق، حسن روشن در خصوص برکناری‌اش از آکادمی استقلال اظهار داشت: من پنج روز است که به آکادمی نمی‌روم و کار را واگذار کردم. حتی قراردادم را به یکی از دوستان دادم که ببرد و به باشگاه بدهد که فکر نکنند من می‌خواهم شکایت کنم. اتفاقات خیلی خوشحال شدم که رفتم و وارد این بازی‌ها نشدم. برایشان آرزوی موفقیت می‌کنم و حالا بعد از یک ماه از زندگی افتادن دوباره می توانم روال عالی زندگی‌ام را طی کنم.

وی تأکید کرد: مطمئن باشید پدران و مادران بچه‌هایی که در آکادمی‌ها ثبت‌نام می‌کنند زیاد صبر ندارند. اتفاقات خوبی در سال‌های اخیر در آکادمی نیفتاده بود و مردم کلافه شده بودند. من فقط امیدوار هستم بتوانند آنجا را سر و سامان دهند.

روشن در ادامه تأکید کرد: حالا دیگر با خیال راحت می‌توانند هر کاری دلشان خواست انجام دهند. فوت پدرم باعث شد که راهم عوض نشود و الان از همه خوشحال‌تر هستم. وقتی پدرم فوت کرد فهمیدم خدا می‌خواهد پیغامی را به من برساند که وارد بازی‌های عجیب و غریب نشوم. خدا بنده‌هایش را دوست دارد و به همین دلیل این راه را به من نشان داد. فقط این را بدانید این کشتی صد سوراخ دارد که نمی‌توان برایش کاری انجام داد. اگر یک سوراخ بود می‌گفتیم دست‌مان را آنجا می‌گذاریم اما دیگر کار از کار گذشته است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • رامین ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
    0 0
    ما هواداران تاج از برکناری روشن حمایت میکنیم.از اول هم این آقا رو نباید میاوردن توی آکادمی.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس