کد خبر 605430
تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۵

سرمربی تیم فوتبال استقلال از مشخص شدن تکلیف مهاجم این تیم تا روز سه شنبه خبر داد.

به گزارش مشرق، درحالی که بهرام افشارزاده سرپرست باشگاه استقلال پس از جلسه ظهر دوشنبه با سجاد شهباززاده اعلام کرد وی در استقلال ماندنی خواهد بود اما علیرضا منصوریان اعلام کرد تکلیف وی تا روز سه شنبه مشخص خواهد شد.

منصوریان که در محل هیات فوتبال استان تهران در مورد این بازیکن صحبت می کرد در این باره گفت: علت اینکه من دیر در هیأت فوتبال حاضر شدم جلسه‌ام با شهباززاده بود. به او گفتم که قطعا مخالف جدایی اش هستیم و او را می‌خواهیم چرا که روی او حساب باز کرده‌ایم اما سجاد هم خیلی محکم پافشاری می‌کرد و معتقد بود که برای آینده فوتبالی‌اش می‌خواهد به ترکیه برود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در ادامه خاطرنشان کرد: ما شرایط استقلال را در نظر گرفتیم و به او اعلام کردیم که به حضورش نیاز داریم.

منصوریان به شوخی گفت: این موشوع را بیان کردیم که در خیابان‌های ترکیه توپ و تانک وجود دارد تا شاید این مسئله باعث شود او برگردد. به هر حال قرار شده تا فردا جواب نهایی را به ما بدهد.

وی افزود: همانطور که گفتم ما تحت هیچ شرایطی حاضر به جدایی او نیستیم. در صورتی که پافشاری زیاد صورت بگیرد و بخواهد این موضوع به حرمت دو طرف آسیب بزند ما کمی عقب‌نشینی می‌کنیم. چرا که به دنبال این نیستیم که آسیبی به آینده سجاد وارد شود. به او هم گفتیم اگر تپه‌هایی مقابل پای او قرار می‌گیرد به خاطر این است که به او نیاز داریم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس