کد خبر 605311
تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۶

برای پیشرفت کردن اول باید تغییر کرد و استقلال اگر چه در بخش مربیان تغییر کرده اما در بعد مدیریتی همان اشتباهات مستند دو سال گذشته ادامه دارد و این موضوع همه را نگران منصوریان می کند.

به گزارش مشرق، استقلال سال قبل سوم لیگ برتر شد تا پیشرفت محسوسی نسبت به سال قبل از آن که با امیر قلعه نویی ششم شده بود داشته باشد، حتی این تیم پلی آف آسیا را هم به دست آورد اما نکته اینجاست که برای پیشرفت کردن ابتدا باید تغییر کرد و تغییرات در استقلال انگار تنها در رده مربیان رخ می دهد تا در رده مدیران باشگاه.

استقلال برای قهرمان شدن باید تغییر می کرد که این کار را با تغییر منصوریان انجام داد اما به نظر می رسد این تغییرات حتی به صورت استراتژیک « و نه حتی شخصی» در بدنه باشگاه به وجود نیامده و همان اشتباهات همچنان در حال تکرار است و تکرار.

بهرام افشارزاده چندی پیش خبر امضای توافقنامه با مسئولان اینتر میلان را تکذیب کرد آن هم در حالی که خود سایت باشگاه استقلال این خبر را درج کرده بود. این اتفاق سال گذشته حداقل چهار بار در استقلال رخ داد و از بیانیه ها تا مصاحبه های مختلفی وجود داشت که توسط افشارزاده تکذیب شد.

به عنوان مثال افشارزاده در حالی در تاریخ ۱۲ خردادماه خبر سرمربی شدن منصوریان را تکذیب کرد که کانال رسمی باشگاه این خبر را اعلام کرده بود و شاید این اعلام با دلخوری وزیر و در نهایت تکذیب افشارزاده توام شد.

او در همان سایت باشگاه گفت: «من همیشه برای جامعه رسانه کشور احترام ویژه‌ای قائل بودم و هستم و رسانه‌های ورزشی و بخش‌های ورزشی رسانه‌ها را از ارکان اصلی موفقیت ورزش کشور دانسته و می‌دانم اما متاسفانه امروز بازهم شاهد رفتاری غیرحرفه‌ای  و عجیب از برخی رسانه‌ها بودیم.  

وی ادامه داد: نمی‌دانم برخی رسانه‌ها چگونه هنوز جلسه نهایی برگزار نشده است برای خودشان بریده‌اند و دوخته‌اند و نام سرمربی استقلال را روی خروجی سایت خود گذشته‌اند! »

یا ماجرای شکایت باشگاه استقلال از محسن ترکی را به یاد می آوریم که در سایت رسمی باشگاه درج و توسط افشارزاده تکذیب شد. در تاریخ ۲۹ فروردین سایت باشگاه استقلال از این شکایت بابت داوری پر اشتباه در دربی پرده برداری کرد اما افشارزاده سرپرست باشگاه عصر همان روز چنین گفت: «اصلا قرار نیست شکایتی از ترکی داشته باشیم و معتقدم او یکی از داوران خوب کشورمان است. ما از داوری دربی راضی هستیم و داور بازی هم جزوی از نفرات داخل زمین است. هر داوری هم که اشتباه کند انسان است و اتفاقا از محسن ترکی قدردانی می‌کنم. »

برخی بیانیه هایی هم که عنوان شده بود از قول افشارزاده نوشته شدند را هم افشارزاده ندیده و نخوانده بود. او حتی از التماسی برای سرمربی شدن فرهاد مجیدی که در سایت استقلال بارها  اسمش را شبیه به منجی درج کرده بودند نیز خبر نداشت.

حرف اصلی اینجاست: امیر قلعه نویی با همین ناهماهنگی ها سوخت و ششم جدول شد، پرویز مظلومی هم از همین دست ناهماهنگی ها پرده برداری کرد نگرانی جامعه ورزش این است که منصوریان پاسوز این ناهماهنگی ها و خودمختاری ها نشود چرا که با تکذیب خبر توافق افشارزاده با اینتر میلان که در سایت باشگاه خبرش درج شده بود به نظر می رسد راه همان است که بود یعنی درج خبر بدون هماهنگی و اقدام بدون  دانستن نظر سرپرست باشگاه که این موضوع شرایط را برای منصوریان سخت خواهد کرد.

اشتباهات استقلال البته تنها به اینجا ختم نمی شود و به عنوان مثال همه قرارداد های دو ساله سال قبل با مظلومی، پروپئیچ، طالب لو و شهباززاده به مشکل برخورد کرده اما استقلال همچنان با بازیکنان مسن تر قرارداد سه ساله می بندد که ممکن است مثل همه قراردادهایی که از سال قبل نام بردیم، سال آینده مشکل ساز شوند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس