کد خبر 605234
تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳

سرپرست استقلال می‌گوید محرومیت تماشاگران تیمش می‌تواند باعث حضور کمتر آنها در استادیوم‌ها شود.

به گزارش مشرق، منصور پورحیدری در پاسخ به این سوال که وضعیت استقلال چگونه است، بیان کرد: الحمدالله همه چیز خوب است و بعد از اردوی خوبی که بازیکنان پشت سر گذاشتند، همه آماده رقابت‌های لیگ هستند. بازیکنان استقلال انگیزه زیادی دارند و فکر می‌کنم استقلال بازی‌های خوبی را در فصل پیش‌رو ارائه دهد.

وی درپاسخ به سوالی درباره رخصت گرفتن بازیکنان استقلال از وی، پیش از آغاز تمرین روز گذشته آبی‌ها، عنوان کرد: بازیکنان استقلال به من لطف داشتند. منصوریان ابتدا آمد سمت من و بعد از او بازیکنان آمدند. کلا منصوریان احترام پیشکسوتان را مهم می‌شمارد و من بابت رفتار روز گذشته آنها متشکرم.

سرپرست استقلال در پاسخ به سوالی درباره سجاد شهباززاده، گفت: می‌دانم که این بازیکن به دنبال جدایی است و تصمیم دارد از استقلال برود. من نمی‌دانم شرایط آن تیم و شرایط خود شهباززاده چگونه است. از طرفی وضعیت امنیتی ترکیه هم جالب نیست. در هرحال استقلال تمایل دارد تا شهباززاده در تیم بماند. ما او را به راحتی از دست نخواهیم داد. او به لحاظ فنی و اخلاقی بازیکن نمونه‌ای است.

او در پاسخ به این پرسش که نظرش راجع به محرومیت مهدی رحمتی و هواداران استقلال در هفته نخست لیگ برتر چیست، گفت: من با منصوریان موافقم که دیگر در هیچ جای دنیا تماشاگران را محروم نمی‌کنند. شاید اگر باشگاه محروم شود، روی رفتار تماشاگران اثر بگذارد ولی محرومیت تماشاگران کار درستی نیست. از طرفی تماشاگران در فوتبال ایران، اخیرا به آمدن به ورزشگاه بار دیگر رغبت نشان می‌دادند و این محرومیت می‌تواند برای آنها تلخ باشد و باعث شود تا آنها از این علاقمندی عقب نشینی کنند. واقعا نمی‌دانم چرا باید تماشاگران محروم شوند؟

پورحیدری در پایان اضافه کرد: امیدوارم مهدی رحمتی هم با بخشیده شدن محرومیتش مواجه شود. او به لحاظ اخلاقی از بازیکنان خوب ماست. در کل ما به دنبال رفع محرومیت او هستیم.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حاج اسد ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
    0 0
    پریده داداش : شهباز زاده خیلی وقه پریده شما امروز میگوئید شهباز زاده ؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس