تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه سخن گفتن از اقتصاد مقاومتی بدون توجه به تولید ملی و مبارزه بی‌امان با قاچاق کالا معنا ندارد و این امر از ضروریات تحقق این نوع اقتصاد است گفت: برای عملی شدن اقتصاد مقاومتی نیز باید ابتدا الزامات و اقتضائات آن به طور جدی مورد توجه قرار گیرد.

تذکر حجت‌الاسلام رئیسی بر نقش صداوسیما بر عملیاتی کردن اقتصادمقاومتیبه گزارش مشرق، حجت الاسلام و المسلمین رئیسی تولیت آستان قدس رضوی در دیدار با مدیران رسانه ملی با تاکید بر نقش تبیینی صداوسیما در عملیاتی شدن سیاست‌های اقتصادمقاومتی گفت:

سیاست‌های مصوب و ابلاغ شده اقتصاد مقاومتی تاکنون آنچنان که شایسته بوده تبیین و ابعاد مختلف آن آشکار نشده و این مهم نیز از جمله رسالت‌های بزرگ صدا و سیما در حوزه اقتصاد مقاومتی است که باید به آن اهتمام ویژه داشت.

رئیسی با بیان اینکه سخن گفتن از اقتصاد مقاومتی بدون توجه به تولید ملی و مبارزه بی‌امان با قاچاق کالا معنا ندارد و این امر از ضروریات تحقق این نوع اقتصاد است گفت: برای عملی شدن اقتصاد مقاومتی نیز باید ابتدا الزامات و اقتضائات آن به طور جدی مورد توجه قرار گیرد و برای جامعه روشن شود. این امر نیز برعهده دست اندرکاران، برنامه سازان و هنرمندانی است که در رسانه ملی توفیق خدمت دارند.

تولیت آستان قدس رضوی همچنین با اشاره به اینکه فقر، فساد و تبعیض به هیچ عنوان زیبنده جامعه اسلامی ایران نیست و همه بخش‌ها و دستگاه‌ها باید با آن‌ به صورت جدی برخورد کنند، گفت: اراده مجموعه نظام مقدس اسلامی نیز به گونه ای است که با این سه زشتی با جدیت مقابله کند.

وی با اعلام اینکه در دوره جدید و با منشور هفتگانه مقام معظم رهبری، آستان قدس رضوی در کنار کمیته امداد امام خمینی(ره) و سایر نهادهای حمایتی افتخار کمک‌رسانی به ضعفا و محرومان را دارد، اما باید توجه داشت که این کمک‌ها صرفا التیام بخش و مقطعی بوده و مرهمی بر آلام مستمندان است.

راه‌حل اساسی برطرف نمودن مشکلات محرومان و ضعفا را تنها در گروی تحقق اقتصاد مقاومتی و اصلاح سیاست‌های کلان پولی، مالی، بانکی، کنترل واردات، توجه به صادرات و ... برشمرد.
 
منبع: کانال تلگرام حجت الاسلام رئیسی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس