متقاضیان مسکن مهر گلبهار بعد از 2 سال بازپرداخت اقساط خود به بانک مسکن هنوز واحدهای خود را تحویل نگرفته‌اند و واحدهای آنها شامل افزایش سقف وام مسکن مهر قرار نمی گیرد.

به گزارش مشرق، برخی از متقاضیان مسکن مهر اعلام کرده‌اند که علیرغم بازپرداخت اقساط هنوز واحدهای مسکونی خود را تحویل نگرفته‌ اند.

بارانی نماینده متقاضیان مسکن مهر گلبهار گفت: در شهر جدید گلبهار مشهد حدود 30 هزار واحد مسکن مهر در دست احداث بود که 15 هزار واحد آن تحویل شده است و 15 هزار واحد آن هنوز در دست احداث است.

وی ادامه داد: از این 15 هزار واحد مسکن مهر باقیمانده 7500 واحد مسکونی که آماده تحویل هم هست 2 سال است که تعدادی از آنها قسط‌بندی شده است و بنابر دلایلی مثل تکمیل نشدن آسانسور و محوطه‌سازی واگذار نمی‌شوند.

وی با اشاره به اینکه بانک مسکن با این ادعا که با بازپرداخت اقساط و فروش اقساطی شدن این واحدهای مسکونی می‌توانند از محل بازپرداخت اقساط به سایر واحدهای مسکن مهر کمک کند تا زودتر به بهره‌برداری برسند اظهار داشت: 2 سال است که متقاضیان مسکن مهر گلبهار اقساط پرداخت می‌کنند اما هنوز ساکن نشده‌اند و چون تعاونی‌ها به پیمانکاران بدهی دارند عملا این واحدهای مسکونی تحویل داده نمی‌شوند.

بارانی ادامه داد: متاسفانه متقاضیانی که همکاری لازم را با بانک مسکن داشته‌اند و اقدام به بازپرداخت اقساط کرده‌اند سقف تسهیلات واحدهای مسکونی آنها 25 میلیون تومان است و متقاضیانی که اقساط پرداخت نکرده‌اند سقف تسهیلات آنها 30 میلیون تومان است.

به گفته وی، در حال حاضر مجوز پرداخت وام 30 میلیونی به این واحدهایی که بازپرداخت اقساط آنها انجام شده است را دریافت کرده ایم اما نمی دانیم چرا بانک مسکن با این موضوع موافقت نمی کند.


منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس