کد خبر 604729
تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بر اساس مصوبه جدید شورای حقوق و دستمزد وزرا و مدیران مجاز به دریافت حقوق‌های تک رقمی(کمتر از ۱۰ میلیون تومان) هستند و تنها ۳ طیف مدیران مناطق سخت همچون جنوب کشور، پزشکان و شرکت‌های بزرگ از این سقف مستثنی شده اند.

به گزارش مشرق، علی ربیعی در جلسه امروز هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی ایران اظهار کرد: برای دست یابی به رشد 5 تا 6 درصدی در اقتصاد کشور نیازمند کمک فعالین بخش خصوصی و تعامل مناسب و منطقی با اقتصاد جهانی هستیم.

وی افزود: براساس مصوبه شورای حقوق و دستمزد برای تعیین سقف پرداختی حقوق مدیران و وزرا مبالغ تک رقمی در نظر گرفته شده است.

ربیعی گفت: در این ارتباط 3 استثناء برای سقف پرداختی به مدیران مناطق سخت همچون جنوب کشور، پزشکان و شرکت‌های بزرگ در نظر گرفته شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: برای بانک ها و بیمه ها نیز سقف پرداختی حقوق و دستمزد تعریف شده و سقف حقوق وزرا تک رقمی یعنی زیر 10 میلیون تومان است و در ارتباط با شرکت‌های بزرگ نیز تصمیماتی اتخاذ شده که سطح حقوق‌ها باید درحد استاندارد باشد.

ربیعی با بیان اینکه هدف برخی افراد  از انتشار فیش‌های حقوقی راه اندازی "جنگ فقر و غنا" بود اظهار داشت: عده ای به دنبال آن هستند که  دولت را مدافعان پولداران جلوه دهند اما باید اذعان داشت دولت یازدهم دولت همه طیف‌های مردمی است.

وی تصریح کرد: دولت از این اتفاق به عنوان یک فرصت استفاده و تلاش کرد و سقف معقولی برای حقوق و دستمزد تعیین کرد.


منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • زمانی ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
    0 0
    خسته نباشید
  • ناشناس ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
    0 0
    پزشکان؟حالا چرا مهندسین نه؟//
  • ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
    0 0
    ده میلیون تومان چرا باید 10 میلیون معادل یکسال حقوق ییک نفر کار گر در یک ماه اقای وزیر کار شرم آور است یا حقوق کارگزان به سقف 5 و شش میلیون تومان ببرید یا حقو اینها را از سه میلیون تومان بالاتر نبرید.
  • مشرقی تیر ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
    0 0
    ما روی همین هم مسئله داریم جناب وزیر!!!
  • تدبیر و امید ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
    0 0
    یکم چشاتو باز کن: مدیران مناطق سخت همچون جنوب کشور، پزشکان و شرکت‌های بزرگ؛ مهندس شامل این جمله نمیشه!!!!!
  • ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
    0 0
    واقعا خجالت اوره بعد از این همه اعتراض تازه رسیدند به حقوق تک رقمی !!! یعنی مثلا حقوق وزیران باید 9999999 تومان باشه یعنی زیر ده میلیون !! خب اگر اینطوریه پس قانون خدمات کشوری به چه درد میخوره اگر قرار باشه دوباره حقوقها استثنا بشه که همون اش و همون کاسه است!! اگر معیار سختی کار در جنوب باشد که باز عده ای برای خود تفسیرهای گوناگونی قائل می شوند و مثلا می توان نقشه ایران را سروته کرد در جلسه دولت و ادعا کرد که الان شمال ایران در جهت جنوب قرار گرفته و می توان حقوق مدیران را افزایش داد!!! باور کنید همینطوری حق اوغات فراغت برای خودشان درنظر گرفتند
  • علی ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
    0 0
    سلام امیدوارم لااقل این مصوبه جدید درز و ابهام نداشته باشد. مثلا فردا هر شرکتی خودش را جزو شرکتهای بزرگ محسوب نکند تا از سقف پرداخت مستثنی شود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس