کد خبر 603842
تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۲

همزمان با کاهش نرخ سود سپرده ها در سیستم بانکی کشور، بانک مسکن به طور داوطلبانه نرخ سود تسهیلات حساب صندوق های پس انداز مسکن خود را به میزان 2 درصد کاهش داد.

به گزارش مشرق، مدیر شعب بانک مسکن استان سمنان با بیان این مطلب گفت: بانک مسکن به منظور اجرای سیاست های دولت در خصوص خروج بخش مسکن از رکود اقدام به کاهش نرخ سود تسهیلات حساب صندوق های پس انداز مسکن سه گانه خود یعنی صندوق پس انداز مسکن یکم، حساب صندوق پس انداز مسکن جوانان و حساب صندوق پس انداز عادی از 13درصد به11درصد نمود.

وی در خصوص تاثیر کاهش نرخ سود تسهیلات بر میزان بازپرداخت اقساط گفت : با این اقدام مبلغ اقساط پرداختی مشتریان به میزان حدود10 درصد کاهش می یابد به طوری که مشتریان می توانند با دریافت تسهیلات صندوق پس انداز مسکن یکم در سقف های 600میلیون ریال در شهر سمنان و 400میلیون ریال در سایر شهرهای استان سمنان به ترتیب مبلغ 660و 440هزار تومان به صورت ماهانه پرداخت کنند.

اجرای طرح عید تا عید

حسین حاجی پور با بیان اینکه امکان انتقال مانده بدهی بدون واریز درصدی از بدهی و تسهیل در فروش اقساطی و واگذاری سهم الشرکه ناشی از تسهیلات مشارکت مدنی بدون سپرده تا سقف 400میلیون ریال وجود دارد، خاطر نشان کرد: نظر به اهمیت حقوق شهروندان و تسهیل در نقل و انتقال املاک،بانک مسکن اقدام به ارائه طرح کرده است.

مدیر شعب بانک مسکن استان سمنان گفت: طرح عید تا عید از 19 تیر تا 29 شهریور (عید فطر تا عید غدیرخم) اجرا می گردد که در طول مدت اجرای این طرح، امکان انتقال مانده بدهی بدون واریز درصدی از بدهی ، مشروط به تسویه کامل مطالبات غیر جاری به شعب تفویض گردیده است.


منبع: جام جم آنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس