کد خبر 604085
تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷

بازیگر «پریا» درباره این سریال که از شبکه سه پخش می شود، بیان کرد که داستان آن برای اولین بار نگاه بازی به یک معضل دارد.

به گزارش مشرق، کمند امیرسلیمانی با اشاره به سریال «پریا» ساخته حسین سهیلی زاده که از یکشنبه ۲۰ تیر ماه روی آنتن شبکه سه سیما رفت، گفت: «پریا» قصه دو خانواده است که یکی خانواده ما و دیگری خانواده پریا دخترخاله من است. پریا در این قصه از خارج برمی گردد و ما با یک معضل خانوادگی مواجه می شویم. من در این سریال نقش یک مشاور روانشناس را بر عهده دارم و همسرم هم وکیل است.

این بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به فضای داستان توضیح داد: با توجه به موضوعی که در سریال به آن پرداخته می شود باید گفت این اولین بار است که با نگاهی باز به یک معضل پرداخته می شود. درام و قصه «پریا» کشش های لازم را برای جذب مخاطب دارد و از طرفی به دلیل ساختارهای موجود می تواند پیام مورد نظرش را منتقل کند.

بازیگر «پریا» به ویژگی کارهای سهیلی زاده کارگردان این اثر اشاره و بیان کرد: آثار سهیلی زاده جزو کارهای درجه یک است و من دومین بازیگری بودم که به این پروژه پیوستم که دلیلش هم خود سهیلی زاده بود. آثار او همیشه بالاتر از سطح میانگین است و بازیگرانی هم که کنار هم جمع شدند همه حرفه ای هستند.

وی که آخرین بار با یک سریال در ماه رمضان سال ۹۳ به تلویزیون آمده بود درباره کم کاری خود عنوان کرد: کار خوب خیلی کم است و فیلمنامه هایی که وقت پخش شما را خجالت زده نکنند کمتر وجود دارد. متاسفانه بسیاری از سریال ها در ابتدا فیلمنامه آماده ندارند و تنها با یک خلاصه داستان و یکی دو قسمت فیلمنامه ارایه می شوند. با این حال امیدوارم بعد از «پریا» اتفاقات خوبی بیفتد.

امیرسلیمانی درباره اینکه بعضی از بازیگران نبود نقش های مناسب را به باند بازی و پارتی نسبت می دهند، یادآور شد: به نظرم باندبازی در هر شاخه ای وجود دارد ولی من اعتقاد دارم که روزی ما دست خداست.

این بازیگر در پایان درباره سریال هایی که این روزها با سرعت ساخته می شود و روی آنتن می رود، گفت: اکنون سریال ها در فرایندی سریع تولید می شوند اما پیش از این وضعیت فرق می کرد. سریالی مثل «پدرسالار» با زمانی بسیار طولانی تولید شد، شرایط آن زمان با الان قابل مقایسه نیست. ما برای «پدرسالار» چند ماه پیش تولید داشتیم، هشت ماه تصویربرداری کار طول کشید و چند ماه هم فرایند بعد از تولید به طول انجامید اما اکنون انسجامی وجود ندارد و به همین دلیل هم نمی توان به راحتی در هر اثری حضور پیدا کرد.


منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس