کد خبر 603712
تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۸

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: جنگل‌ها و مراتع منطقه" ده برآفتاب " شهرستان بویراحمد از ساعت ۱۶ امروز طعمه حریق شد و این آتش‌سوزی همچنان ادامه دارد.

به گزارش مشرق، محمد رحیم برزمند اظهار داشت: جنگل‌ها و مراتع روستای ده برآفتاب شهرستان بویراحمد از ساعت 16:00 امروز طعمه حریق شد و این آتش‌سوزی همچنان ادامه دارد.
 
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد گفت: در ساعات اولیه آتش‌سوزی بلافاصله 14 اکیپ از یگان حفاظت شهرستان بویراحمد جهت همکاری با محیط زیست  و ستاد اطفای حریق شهرستان به منطقه اعزام شدند.
 
وی بابیان اینکه نیروهای امدادی استان و شهرستان‌های دیگر جهت مهار آتش‌سوزی به منطقه اعزام‌شده‌اند، گفت: تلاش برای کنترل و مهار آتش‌سوزی به‌صورت جدی در حال انجام است و امیدواریم ظرف ساعات آینده بتوانیم آتش را مهار کنیم.
 
برزمند ابراز کرد: آتش‌سوزی به منابع طبیعی و گونه‌های گیاهی خسارت وارد کرده است که بعد از مهار آتش‌سوزی میزان خسارات وارده مشخص و اطلاع‌رسانی می‌شود.
 
وی با بیان اینکه این منطقه جز مناطق حفاظت شده محیط زیست است، تاکید کرد: علت آتش‌سوزی تاکنون مشخص نشده و در دست بررسی است و توسط محیط زیست اطلاع رسانی می‌شود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس