کد خبر 603609
تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴

نیروهای ارتش سوریه در ادامه عملیات علیه گروه‌های تروریستی، تعداد دیگری از مجتمع‌های مسکونی در جنوب منطقه "السکه" واقع در غرب دمشق را از دست تروریست‌ها آزاد کرد.

پیشروی ارتش سوریه در حومه غربی دمشق
به گزارش مشرق، ارتش سوریه عملیات نظامی خود در شهر داریا در غرب دمشق را ادامه داد و با کنترل بر تعداد دیگری از مجتمع‌های مسکونی در جنوب منطقه السکه پیشروی چشمگیری کسب کرد.

ارتش سوریه همچنین به سمت روستای الصغیره در اشرفیه صحنایا پیشروی کرد و تعداد زیادی از عناصر تروریستی را به هلاکت رساند و یا زخمی کرد.

پیشروی‌های ارتش سوریه در داریا در حالی ادامه دارد که گروههای معارض از همه گروههای مسلح در سوریه خواستند که به تروریستها در این شهر  کمک کنند.

فریاد کمک‌خواهی تروریستها نشان می‌دهد که ارتش سوریه در این شهر پیشروی کرده است و گروه‌های تروریستی در اوضاع بسیار بدی به سر می‌برند.

در همین راستا، گروه تروریستی موسوم به المجلس الإسلامی السوری وابسته به گروههای تروریستی در بیانیه‌ای از گروههای مسلح موجود در غوطه شرقی دمشق و جنوب دمشق خواست که به یاری تروریستها در شهر داریا در غوطه غربی دمشق بشتابند.

ارتش سوریه همچنان جاده الکاستیلو در حلب تنها راه امدادرسانی به تروریستها به سمت شمال شهر حلب و مرزهای ترکیه را در تیررس خود دارد و این امر گروههای تروریستی را مجبور کرده است که به دنبال راهی جایگزین به جای الکاستیلو باشند تا بتوانند کمکهای خود را به کارگاههای اللیرمون در سمت شرقی شهر حلب ارسال کنند.

ارتش سوریه با دو موشک زمین به زمین دو خودروی مجهز به رگبار و سلاح تروریستها و همچنین یک خودروی حامل تروریستها را که در راه حرکت به سمت کارگاههای اللیرمون بودند، هدف قرار داد که همه این تروریستها کشته و یک خودروی مجهز به رگبار منهدم شد.
 
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس