رئیس مجلس گفت: سازمان بازرسی کل کشور گزارشی به مجلس فرستاد که این گزارش مشخص می‌کند در چه تاریخ‌هایی و در کدامیک از بانک‌ها که حقوق بالا دریافت کردند که این گزارش به قوه مجریه هم داده شده بود که متاسفانه این قوه گوش شنوایی برای این موضوع نداشت.

به گزارش مشرق، مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران طی تذکر ماده 18 آیین‌نامه داخلی مجلس گفت: معتقدم دستگاه‌های نظارتی زیرمجموعه قوه مقننه و قوه قضاییه نظیر دیوان محاسبات و سازمان بازرسی کشور در بحث فیش‌های حقوقی خواب بودند بنابراین ای کاش آقایان سراج و رحیمی به مجلس می‌آمدند در زمینه فیش های حقوقی نامتعارف گزارشی به صحن ارائه می‌کردند.

در ادامه علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در واکنش به تذکر مصطفی کواکبیان گفت: در مورد نکته‌ای که فرمودید به نظر بنده دیوان محاسبات و سازمان بازرسی درباره شناسایی تخلفات در حقوق‌های نامتعارف خواب نبودند و گزارش هایی را ارائه کردند.

لاریجانی افزود: در طول این مدت سازمان بازرسی کل کشور گزارشی به مجلس فرستاد که این گزارش مشخص می‌کند در چه تاریخ‌هایی در مورد کدامیک از بانک‌ها که حقوق بالا دریافت کردند چه موضوعاتی مطرح شده است که البته باید گفت این گزارش به قوه مجریه هم داده شده بود که متاسفانه این قوه گوش شنوایی برای این موضوع نداشت.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه نامه مذکور درباره ارائه گزارش سازمان بازرسی کل کشور موجود است، خطاب به کواکبیان بیان داشت: نامه این گزارش در حال حاضر موجود است که بنده این موضوع را به کمیسیون اصل 90 ارجاع دادم که پیشنهاد می‌کنم شما هم بروید این موارد را ببینید.

لاریجانی با بیان اینکه دیوان محاسبات کشور از بسیاری تخلفات موجود در موضوع فیش های حقوقی نامتعارف جلوگیری کرد تصریح کرد: در گزارشی که دیوان محاسبات در این زمینه به بنده داده‌ امده است؛ که این ارگان چهار میلیارد تومان از این حقوق‌های نامتعارف را بازگردانده است تا این ارگان در این رابطه سر وصدایی نداشته است اما اینکه حجم این موضوع بدین مقدار بوده است ممکن است نقصی در بررسی سازمان بازرسی و دیوان محاسبات بوده اما این طور نیست عنوان شود که این ارگان در رابطه با این موضوع خواب بوده است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس