عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: بنده معتقدم بعد از توافق هسته‌ای برجام نباید خیلی نسبت به آمریکایی‌ها خوشبین باشیم زیرا آنها دست از سیاست‌های اصلی خودشان نمی‌کشند.

به گزارش مشرق، مصطفی کواکبیان عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، پیرامون تصویب سه لایحه ضد ایرانی در 48 ساعت اخیر از سوی کنگره آمریکا اظهار کرد: تصویب این لوایح ضد ایرانی ذات سیاست‌های آمریکایی را که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با ذات انقلاب ناسازگاری داشته است مشخص می‌کند.
 
وی افزود: بنده معتقدم بعد از توافق هسته‌ای برجام نباید خیلی خوشبین باشیم که آمریکایی‌ها دست از سیاس‌های اصلی خودشان در قبال ایران بکشند از این رو هر در هر زمانی ممکن است به بهانه‌ای سیاست‌های قبلی خود را علیه ایران به کار ببندند یک روز به بهانه تست موشکی ما را به  حقوق بشر وصل می‌کنند و یک روز حمایت ما از حزب‌الله را مبنای اقدامات خود قرار می‌دهند.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها بهانه های متعددی را در آستین خودشان دارند، تاکید کرد: آنها ذات درونی خودشان را در قبال ایران به خوبی نشان می‌دهند لذا بنده اقدامات اخیر کنگره آمریکا علیه ایران را غیرطبیعی نمی‌دانم.
 
کواکبیان تأکید کرد: اقدامات اخیر کنگره آمریکا در راستای هویت آمریکایی ضدیت با ذات انقلاب اسلامی است و اهداف این کشور را در قبال جمهوری اسلامی ایران به خوبی روشن می‌کند.
 
وی درباره برخورد ایران به خصوص وزارت خارجه کشورمان نسبت به تصویب این لوایح در کنگره آمریکا گفت: موضع‌گیری وزارت خارجه و آقای ظریف در این زمینه خیلی خوب بوده است چنانکه ظریف تاکید کرده ما نسبت به این گونه تصمیمات پاسخ محکمی را خواهیم داد.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ما از این موضع وزارت خارجه حمایت می‌کنیم و امیدواریم بجا و به دقت این موضع‌گیری‌ها اتفاق بیافتد.
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس