ساخت دکورهای فیلم «چهل مروارید» که به موضوع شهدای غواص خواهد پرداخت در شهرک سینمایی دفاع مقدس در حال انجام است و این فیلم به زودی مقابل دوربین خواهد رفت.

آماده‌سازی شهرک دفاع مقدس برای «شهدای غواص»سرویس فرهنگ و هنر مشرق- ابراهیم اصغری تهیه کننده فیلم سینمایی «چهل مروارید» در گفت و گو با خبرنگار مشرق درباره آخرین وضعیت تولید این فیلم گفت: کلیه هماهنگی های لازم جهت آغاز فیلمبرداری این فیلم که کارگردانی آن را هادی حاجتمند بر عهده دارد انجام شده و روزهای پایانی پیش تولید را پشت سر می‌گذاریم. وی با اشاره به موضوع «چهل مروارید» خاطرنشان کرد: این فیلم درباره شهدای غواص است و طبق برنامه ریزی صورت گرفته بخش عمده‌ای از فیلمبرداری این اثر در شهرک سینمایی دفاع مقدس مقابل دوربین خواهد رفت و مابقی کار در آبادان و بخش کوچکی نیز در شهر مشهد انجام خواهد شد. 
 
تهیه کننده «شور شیرین» تاکید کرد: ساخت دکورهای فیلم «چهل مروارید» از مدتی قبل در شهرک سینمایی دفاع مقدس آغاز شده و این روزها مراحل پایانی راه اندازی دکورهای این فیلم در حال انجام است و طبق برنامه ریزی اوایل مردادماه فیلمبرداری را در شهرک سینمایی دفاع مقدس آغاز خواهیم کرد. به گزارش خبرنگار مشرق، ابراهیم اصغری که از سال گذشته تاکنون به دنبال ساخت فیلم سینمایی «بهشت از جنوب شرقی» است تاکنون نتوانسته شرایط ساخت این فیلم را فراهم کند اما به گفته او مراحل پیش تولید این فیلم نیز برای بار دوم آغاز شده و شهریور ماه فیلمبرداری در سیستان و بلوچستان آغاز خواهد شد.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس