کد خبر 647126
تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «چهل مروارید» از نمایش این فیلم در جشنواره فیلم فجر سال جاری خبر داد.

به گزارش مشرق، ابراهیم اصغری، تهیه‌کننده سینما درباره فعالیت‌های اخیر خود اظهار کرد: تدوین فیلم سینمایی «چهل مروارید» تا دو هفته دیگر توسط حسین حشمت‌نیا به پایان می‌رسد. کارگردانی این فیلم را هادی حاجتمند و علی سلیمانی بر عهده دارند و قرار است بلافاصله بعد از تدوین، موسیقی و صداگذاری کار آغاز شود. این فیلم برای اولین‌بار در سی‌و‌ششمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درخواهد آمد.

 وی درباره قصه این فیلم گفت: یونس به عنوان فرمانده گردان غواصان سه شب قبل از عملیات در منطقه عملیاتی مفقودالاثر شده است، حالا پس از سی سال اطلاعاتی به دست می‌آید که نشان می‌دهد احتمالا یونس زنده است و در آن زمان به واسطه منافقان با دشمن همکاری کرده است. در این فیلم بازیگرانی چون برزو ارجمند، ماه‌چهره خلیلی، کاوه سماک‌باشی، رحیم نوروزی، محمد عفراوی، محمد دلگشا، محمدرضا اربابی، مصطفی نصیری، علی عبادی، لویک زاکاریان، هاشم مسعودی و مرضیه شاملو نقش آفرینی می‌کنند.

 «چهل مروارید» را به جشنواره فجر می‌رسد

این تهیه کننده درباره فیلم سینمایی «نیمکت» نیز چنین خبر داد: این فیلم سینمایی هم‌اکنون توسط واروژ کریم مسیحی تدوین می‌شود. درضمن فلورا سام کارگردانی این کار را بر عهده دارد. شقایق فراهانی، ماه چهره خلیلی، امین زندگانی، سام نوری، سیاوش طهمورث، امید روحانی، افسر اسدی، شیوا خسرومهر، مریم کاویانی، نرگس محمدی و محمدرضا شریفی‌نیا و… بازیگران این کار سینمایی هستند.

تهیه‌کننده «نیمکت» ادامه داد: در این کار علاوه بر من، مجید اوجی به عنوان تهیه‌کننده حضور دارد. «نیمکت» مضمونی اجتماعی دارد و داستان زندگی نویسنده‌ای را روایت می‌کند که در حین نوشتن آخرین رمان خود پرده از حقایق زندگی‌اش برداشته می‌شود.

 «چهل مروارید» را به جشنواره فجر می‌رسد
وی در پایان خبر خود آورد است: هم‌اکنون مقدمات تولید فیلم سینمایی «بهشت از جنوب شرقی» در حال آماده‌سازی است که بلافاصل بعد از تامین بودجه، پیش تولید کار را آغاز خواهیم کرد.
 
منبع: ایکنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس