رئیس پیشین دستگاه اطلاعاتی عربستان که برای اولین بار در نشست سالانه منافقین در پاریس شرکت می کرد، دوبار از مسعود رجوی سرکرده منافقین به عنوان «درگذشته» یاد کرد.

به گزارش مشرق، «ترکی الفیصل» رئیس پیشین اطلاعات عربستان امروز برای نخستین بار در نشست سالانه منافقین در پاریس پایتخت فرانسه حضور یافت.

او در این نشست، سخنرانی تندی علیه ایران کرد و ضمن نسبت دادن تهمت‌های متعدد به ایران، اعلام کرد که او نیز مانند منافقین خواستار ساقط شدن نظام اسلامی ایران است.

ترکی الفیصل در در بخشی از سخنان خود خطاب به مریم رجوی، یکی از سرکرده‌های فعلی گروهک منافقین از «مسعود رجوی» بعنوان «درگذشته» یاد کرد.

صدای آمریکا به نقل از منافقین ساعتی پس از این سخنرانی، اینکه مسعود رجوی مرده باشد، تکذیب کرد.

در خصوص مرگ سرکرده گروهک منافقین پیش از این نیز سخنانی مطرح بوده است. نامبرده مدت‌هاست که در انظار عمومی حاضر نشده و همین امر مرگ یا زندگی وی را در هاله‌ای از ابهام فرو برده است. گروهک منافقین همواره سعی می‌کند چنین نشان دهد که رجوی زنده است.

اما امروز رئیس پیشین استخبارات عربستان از وی به عنوان «المرحوم» (درگذشته) یاد کرد. رجوی از جمله اعضای شورای مرکزی منافقین در دهه 1340 شمسی بود که پس از محکومیت تمام اعضای این شورا به اعدام، به‌شکل اسرار آمیزی از اعدام نجات یافت و در روزهای پایانی حکومت پهلوی از زندان آزاد شد.

وی از سال 1360، به طور رسمی علیه جمهوری اسلامی ایران اعلام نبرد مسلحانه کرد و از سال 1365 نیز به دامان صدام، دیکتاتور معدوم عراق پناه برد.

رئیس پیشین اطلاعات عربستان در ادامه سخنانش، ایران را مایه تفرقه در جهان اسلام دانست و مدعی شد که ایران اصرار دارد در امور داخلی کشورهای همسایه خود دخالت کند.

او مدعی شد که نظام جمهوری اسلامی ایران چیزی جز «ویرانی و اختلافات مذهبی و خونریزی» به همراه نیاورده و به بهانه حمایت از حقوق ضعفاء در عراق و لبنان و سوریه و یمن حاکمیت این کشورها را نقض میکند.

ترکی الفیصل که با تشویق حضار از منافقین روبه‌رو شده بود، در پاسخ به آنان گفت که او نیز خواستار ساقط شدن نظام ایران است و آنان این مسئله را خیلی زود خواهند دید.

سفیر پیشین عربستان در انگلیس و آمریکا همچنین خطاب به مریم رجوی گفت، تلاشهایی که شما برای ساقط کردن نظام ایران کرده‌اید، خیلی زود به ثمر می نشیند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
    0 0
    نکبت ازاین بالاتر که خبر سقط شدنش رو ترکی هم جنس باز خوناشام اعلام کنه !
  • آرش ۲۳:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
    0 0
    مرتیکه خر
  • ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
    0 0
    پس از شهادت مرحوم شهید صیاد شیرازی در فروردین سال 78 سپاه پاسدار برای انتقام گیری از منافقین پادگان اشرف رو موشک باران میکنه که تو این حمله مسعود رجوی اول زخمی و بعدش به درک واصل میشه.
  • طاهر ۲۳:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
    0 0
    ...خورده
  • ناشناس ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۱
    0 0
    بیش باد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس