کد خبر 600763
تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴

رسانه های رژیم صهیونیستی از آغاز بازجویی و تحقیقات درباره اتهامات وارده به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم در خصوص پولشویی خبر دادند.

 به گزارش مشرق، جروزالم پست روز گذشته (جمعه) به نقل از کانال 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که پرونده تحقیق درباره اتهام های وارده به نتانیاهو در زمینه پولشویی آغاز شده است.

بر اساس این گزارش، در پرونده مذکور که به سال 2009 مربوط می شود، نتانیاهو یا یکی از اعضای خانواده اش مبلغ هنگفتی پول را که به هیچ یک از کمپین های سیاسی مربوط نمی شود، دریافت کرده است.

جروزالم پست افزود: این افشاگری جدید چند روز پس از آن صورت می گیرد که کانال 2 تلویزیون اسرائیل اعلام کرد که تحقیق و بازجویی از نتانیاهو بر اساس ادعاهای مربوط به دریافت پول از تجار خارجی در دوره نخست وزیری اش آغاز شده است.

بر اساس گزارش کانال 2، تحقیقات مذکور در داخل سرزمین های اشغالی آغاز شده و مقام های مربوطه در حال استعلام از منابع خارجی نیز هستند.

در ماه ژوئن (خرداد)، دفتر نتانیاهو ادعاهای یک میلیاردر فرانسوی به نام آرنو ممران را درباره انتقال گزارش نشده مقادیر هنگفتی پول به کمپین انتخاباتی وی در سال 2009 رد کرد.

در این بیانیه، اظهارات ممران دروغ خوانده و تصریح شده که نتانیاهو از ممران هیچ پولی برای تامین مالی کمپین انتخاباتی اش دریافت نکرده است.

هرچند، دفتر نتانیاهو اذعان کرد که در سال 2001 مبلغ 40 هزار دلار از ممران برای پیشبرد 'مسائل عمومی'، دریافت شده، اما نتانیاهو در آن زمان فقط یک 'شهروند معمولی' بود.

بنیامین نتانیاهو از سال 2009 نخست وزیر رژیم صهیونیستی است.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس