در جلسه کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی که تا بامداد امروز به طول انجامید، تصمیم ادامه مجازات‌های جمعی فلسطینیان و تشدید سیاست ابطال مجوز کار خانواده‌های مجریان عملیات شهادت‌طلبانه و انهدام منازلشان اتخاذ شد.

رژیم صهیونیستی، الخلیل را منطقه کاملا نظامی اعلام کردبه گزارش مشرق، نظامیان رژیم صهیونیستی محاصره شهر الخلیل در کرانه باختری را کامل و موجی از بازداشت‌های گسترده شهروندان فلسطینی در این شهر را آغاز کردند.

بر اساس این گزارش، نیروهای رژیم صهیونیستی شهر الخلیل و مناطق آن را برای سومین روز متوالی بستند و مانع عبور و مرور شهروندان شدند.

همچنین در جلسه کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی که تا بامداد امروز به طول انجامید، تصمیم ادامه مجازاتهای جمعی فلسطینیان و تشدید سیاست ابطال مجوز کار خانواده‌های مجریان عملیات شهادت‌طلبانه و انهدام منازلشان اتخاذ شد.

از سوی دیگر بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت که وی در صدد اتخاذ تصمیماتی برای مبارزه با عملیات در فلسطین اشغالی است.
 
سفر نتانیاهو به آفریقا

نتانیاهو همچنین اعلام کرد که سفر دوره ای وی به آفریقا از امروز دوشنبه آغاز می شود و با تعدادی از رهبران آفریقایی دیدار خواهد کرد.

روز جمعه در جریان تیراندازی به سمت خودروی شهرک نشینان صهیونیست در جنوب الخلیل، یک شهرک نشین کشته و 3 نفر دیگر نیز زخمی شدند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس