کد خبر 601919
تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸

سرمربی کنونی باشگاه ساندرلند یکی از گزینه‌های مربیگری در تیم ملی انگلیس است و باید در جلسه‌ای به صحبت با سران اتحادیه فوتبال انگلیس بنشیند.

به گزارش مشرق، گاردین نوشت: سم الردایس که فصل گذشته هدایت ساندرلند را به عهده داشت، این فرصت را دارد تا در جلسه‌ای که با سران اتحادیه فوتبال انگلیس برگزار خواهد کرد، برنامه‌هاییش را ارائه کند تا بتواند آنها را برای سپردن مربیگری در تیم ملی فوتبال انگلیس متقاعد کند.

الردایس 61 ساله که اکنون همراه تیمش در اردوی پیش فصل اتریش به سر می‌برد، تنها گزینه انگلیسی برای نشستن روی نیمکت مربیگری سه‌شیر است. البته از یورگن کلینزمان آلمانی نیز به عنوان دیگر کاندید بدست گرفتن هدایت انگلیس یاد می‌شود.

پس از حذف تیم ملی فوتبال انگلیس از یورو 2016 به دست ایسلند در مرحله یک هشتم نهایی، سه تن از اعضای اتحادیه فوتبال انگلیس ماموریت پیدا کردند تا برای انتخاب سرمربی جدید تیم ملی این کشور دست به کار شوند. دن آشوورث، مدیر فنی اتحادیه به همراه مارتین گلن، مدیر اجرایی و دیوید گیل، نایب رییس این اتحادیه در حال تلاش برای پیدا کردن فردی مناسب برای یکی از حساس‌ترین نیمکت‌های فوتبال دنیا هستند.

در این زمینه البته با گری لینه‌کر، فرانک لمپارد، ریو فردیناند و هری ردنپ نیز مشورت شده است.

الردایس یک بار دیگر و در سال 2006 نیز گزینه مربیگری در انگلیس بود اما پس از گفت‌وگو با سران اتحادیه فوتبال انگلیس، از فهرست کاندیداها حذف شد تا سرانجام استیو مک‌لارن سرمربی انگلیس شود. حال باید صبر کرد و دید آیا «سم بزرگ» می‌تواند این بار سران اتحادیه را متقاعد کند یا نه.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس