معاون سیاسی حزب منحله مشارکت مدعی شد هدف از انتشار فیش‌های حقوقی تضعیف دولت است.

به گزارش مشرق، آذر منصوری که اکنون رئیس کمیسیون سیاسی حزب اتحاد ملت است، هفته گذشته در مراسم این حزب در اراک گفته است: دستورالعمل حقوقی از دولت گذشته وجود داشته و دکتر حسینی در صندوق توسعه ملی درصدد بود آن را اصلاح کنند با این حال انتشار فیش‌های حقوقی بهانه‌ای شد، هرچند منجر به استعفای وی گردید، اما ارقام به خزانه کشور بازگشت.
 
وی گفت: ما در حوزه اقتصاد با نبود شفافیت و اطلاع‌رسانی آزاد مواجه هستیم بنابراین امنیتی کردن فضای رسانه‌ای کشور بیشترین آسیبی بوده که در هشت سال گذشته به فضای کشور وارد شده است.
 
وی با بیان اینکه فساد سیستماتیک و سازمان‌یافته در کشور وجود دارد به دولت سابق حمله کرد و افزود: از سازمان اجتماعی گرفته تا پیمانکاران و نهادهای خاص همه در مقابل دولت روحانی مقاومت می‌کنند.
 
منصوری درباره برجام نیز گفت: موضوع برجام جدی است و آقای روحانی باید صریح با مردم سخن بگوید اگر قرار است از فرصت برجام برای چرخه تولید و کاهش نرخ بیکاری استفاده شود با این وضعیت امکان‌پذیر نیست.
 
درباره این سخنان شایان یادآوری است:
1- ضربه به دولت را چه کسانی می‌زنند؟ ویژه‌خواران ماجرای فیش‌های نامشروع نجومی و کسانی مانند صفدر حسینی (عضو مرکزیت حزب مشارکت- و رئیس اصلاحات و کار دولت اصلاحات) یا رسانه‌هایی که به ویژه‌خواران و مدیران اشرافی حرام‌خوار معترضند؟
 
2- اگر آقای صفدر حسینی در حال اصلاح‌طلبی!! در صندوق توسعه ملی و دریافتی‌های آن بود چرا استعفا کرد؟!
 
3- هر کس از نبود شفافیت در اقتصاد ضرر کرده باشد، اصلاح‌طلبانی مانند صفدر حسینی و بهزاد نبوی (رئیس وقت هیئت مدیره شرکت پتروپارس) از این ماجرا بیشترین استفاده‌ها را برده‌اند و بنابراین سران حزب مشارکت و اتحاد ملت نمی‌توانند ادای آدم‌های اپوزیسیون و مخالف ماجرا را دربیاورند. در حقیقت بانی این پنهان‌کاری و فساد سازمان‌یافته احزاب دست ساخته‌ای چون مشارکت و کارگزاران هستند.
 
4- مگر سازمان تامین اجتماعی زیرمجموعه وزارت رفاه و دولت نیست؟ این سازمان در برابر دولت مقاومت می‌کند یعنی چه؟ آیا این مقاومت، قبیل ماجرای فشار حسین فریدون برای مدیرعاملی علی صدقی بر بانک رفاه کارگران (که سهامداران اصلی آن سازمان تامین اجتماعی می‌باشد) نیست؟!
 
5- افراطیونی که صراحتا دولت را رحم اجاره‌ای خود خواندند و تا می‌توانستند ظرف 3 سال گذشته سوءاستفاده از موقعیت کردند اکنون که معلوم شده برجام هیچ خاصیتی نداشته با فرار به جلو می‌گویند روحانی ناکارآمدی برجام را به داخل و به سیستم نسبت دهد. این وسوسه شیطنت‌آلود، سند دیگری بر آلودگی جماعت اشرافی مدعی اصلاح‌طلبی به آمریکا و غرب است.
 
تلاش برای تبرئه آمریکا از عهدشکنی و انداختن توپ به زمین ایران، از ویژگی‌های خیانت‌آلود جریان غربگراست که ظرف سال‌های اخیر مشغول بزک شیطان بزرگ بوده است.
منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس