رسانه‌های وابسته به مدیران اشرافی ویژه‌خوار می‌گویند هدف از انتشار فیش‌های حقوقی، انتخاباتی و برای ضربه زدن به روحانی در سال 96 است.

به گزارش مشرق، طی هفته‌های اخیر برخی مدیران اشرافی و رسانه‌های وابسته به آنها تلاش کرده‌اند با انواع شگردها، موضوع انتشار فیش‌های حقوقی نجومی با ارقام چند ده و چندصد میلیون تومانی را به مسائلی نظیر تخریب دولت، رقابت‌های سیاسی و انتخابات 96 نسبت دهند و رئیس‌جمهور را هدف اصلی وانمود کنند.
 
اما واقعیت ماجرا چیست؟ به نظر می‌رسد آقای روحانی می‌تواند از این ماجرا یک فرصت بسازد و ضمن برخورد با مدیران اشرافی متخلف، محبوبیت خود را بالا ببرد و بر اعتبار دولت بیفزاید.
 
اما آنچه مدیران اشرافی و رسانه‌های وابسته به آنها از قالب‌بندی تحلیلی اخیر دنبال می‌کنند، شخصی کردن مسئله برای آقای روحانی است. طراحان این سناریو تصور می‌کنند اگر در القائات خود موفق شوند که مسئله را برای رئیس‌جمهور شخصی کنند، در آن صورت عملا برای مدیران اشرافی دارای حقوق‌های نجومی حاشیه امنیتی ایجاد خواهد شد که دولت با تخلفات آنها در زمینه حرام‌خواری و جمع‌آوری اموال نامشروع برخورد نکند و به قوه قضائیه نیز اجازه برخورد و مجازات ندهد.
 
بنابراین باید گفت هدف از تبلیغ انبوه این گزاره که «هدف از افشای فیش‌های حقوقی ضربه به روحانی در انتخابات است»، چیزی جز سپر بلا کردن روحانی برای مدیران متخلف و در معرض مواخذه و مجازات نیست.
منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • عباس ۰۱:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
    0 0
    درخصوص حقوقهای نجومی نگاهی به سازمان نوسازی مدارس هم داشته باشید؟
  • مهدی مرادیفر ۰۲:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
    0 0
    ایکاش مشرق یه گزارشی از هدیه های دوهزازمتری ویلاهای شمال که همه اش هدیه است به مدیران گزارشی تهیه کنه که فبشهای حقوقی در برابر انها ارزشی ندارند .لواسانات ورامسر وجاده گردنه حیران را دریابید انجا غا رت غارته ؟
  • ۰۲:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
    0 0
    ما مردم مشکلی با افشاگری انتخاباتی هم نداریم، جناح دیگر هم انجام بدهد اگر فسادی سراغ دارد و کلا از مبارزه با فساد توسط هر جناح و به هر دلیل استقبال می کنیم.
  • ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
    0 0
    اگر روحانی و در کل دولت بتواند برخورد مناسب با متخلفین و اطلاع رسانی دقیق صورت دهد نه تنها حیثیت از دست رفته خود را اعاده میکند بلکه اعتبار و اعتماد عمومی را جلب خواهد نمود .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس