در درگیری نیروهای روسی با گروهی از افراد مسلح در جمهوری داغستان در منطقه قفقاز روسیه هشت مرد مسلح و یک مامور دولتی کشته شدند.

به گزارش مشرق، کمیته ملی ضدتروریستی روسیه روز پنجشنبه اعلام کرد: این درگیری مسلحانه در منطقه «قره بوداغ کندی» رخ داد و بر اثر آن هشت تن از جمله فردی به نام «حسین طاهراف» سرکرده افراد مسلح منطقه مخاچ قلعه (پایتخت جمهوری داغستان) کشته شدند.
 
بنا به گزارش خبرگزاری روسیا سگودنیا، کمیته ملی ضدتروریستی روسیه همچنین از کشته شدن یک مامور سازمان امنیت فدرال روسیه و مجروح شدن سه نیروی دیگر در این درگیری خبر داد.
 
جمهوری داغستان از مناطق ناامن قفقاز روسیه است و در این منطقه هر از گاهی درگیری های مسلحانه میان نیروهای دولتی و افراد مسلح رخ می دهد که تاکنون شماری از دو طرف در این زد و خوردها جان خود را از دست داده یا مجروح شده اند.
 
وضعیت در این منطقه روسیه به دلیل نفوذ تروریست های منتسب به داعش و برعهده گرفتن مسئولیت چند اقدام تروریستی توسط این تروریست ها پیچیده تر شده است.
 
نیروهای امنیتی روسیه توانسته اند در ماه های اخیر شماری از اعضای داعش را در منطقه قفقاز این کشور به قتل رسانده یا بازداشت کنند.
 
آخرین درگیری مسلحانه در منطقه قفقاز روسیه 28 خرداد ماه در بخش «سلیمان استالس» نزدیک شهر دربند در جنوب جمهوری داغستان رخ داد که بر اثر آن پنج فرد مسلح و سه نیروی ویژه کشته و سه مامور دولتی نیز مجروح شدند.
 
این درگیری پس از شناسایی گروهی از افراد مسلح در یک محدوده جنگلی سلیمان استالس آغاز شد و نیروهای دولتی توانستند در جریان درگیری تمام اعضای این گروه را به قتل برسانند.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ایرانی ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۸
    0 1
    مرگ بر پانترکیسم وپان تاتاریسم وگرگ زادگی و وحشیگری
  • ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۸
    1 0
    داغستان جزو خاکهای آذربایجان بود که روسها به زور گرفتن و اکثرا ساکنین آن ترک هستاد انشالله از روسیه جدا میشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس