کد خبر 600067
تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹

مهاجم پیشین منچستریونایتد و منچسترسیتی با باشگاه وستهام به توافق نرسید.

به گزارش مشرق، باشگاه وستهام به دنبال به خدمت گرفتن کارلوس توس است که پیش از این یک فصل (07-2006) سابقه بازی در این تیم را داشته، اما مهاجم پیشین تیم‌های منچستریونایتد و منچسترسیتی برای بازگشت به آپتون پارک دستمزد 250 هزار پوند در هفته را می‌خواهد که این فراتر از چیزی است که وستهامی مدنظر داشته‌اند.

دیوید سالیوان، نایب‌رئیس باشگاه وستهام در این باره به نشریه «میرر» انگلیس گفت: ما سعی کردیم توس را به خدمت بگیریم، اما او دستمزد 250 هزار پوند در هفته از ما خواست. او سال گذشته در یوونتوس فوق‌العاده بود، اما درخواست 250 هزار پوند در هفته زیاد نیست؟ توس به ما گفت که " عاشق وستهام هستم"، خب اگر به من هم 250 هزار پوند در هفته بدهند عاشق وستهام می‌شوم. من به او پیشنهاد دستمزد هفتگی 150 هزار پوند در هفته به علاوه پاداش‌هایی بابت عملکرد انفرادی و تیمی را دادم.

وی افزود: فکر کنم این پیشنهاد ما به کسی که عاشق وستهام است، فوق‌العاده است. جدب بازیکنی که 33 ساله است و در آمریکای جنوبی هم خیلی پرفروغ نبوده، برای ما به نوعی قمار است. ما سعی کردیم او را به خدمت بگیریم، اما او درخواست رقم 250 هزار پوند در هفته را کرد. توس احتمالاً فصل بعد هم در بوکاجونیورز خواهد ماند، چون نیازی نیست که مالیات زیادی بپردازد. به هر حال من توس را به عنوان مهاجم اول خودمان برای فصل پیش‌رو در نظر داشتم. او بازیکن فوق‌العاده‌ای است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس