کد خبر 636795
تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۷

ستاره ۳۲ ساله آرژانتینی بوکاجونیورز که بازی در منچستریونایتد،منچسترسیتی و یوونتوس را در کارنامه خود دارد اعلام کرد: شاید امسال بازنشسته شوم.

به گزارش مشرق، کارلوس توز معروف به آپاچی که بازی خود در تیم آرژانتینی بوکاجونیورز آغاز کرد پس از سه سال به تیم کورینتیاس برزیل پیوست. در آن‌جا شم گل‌زنی بالای خود را نشان داد و توانست به وسیله یکی از دلال‌ها به لیگ جزیره بپیوندد.

این ستاره با درخشش در تیم وستهام یونایتد نشان داد که قدرت لازم برای بازی در لیگ جزیره و حتی در تیم‌های بزرگ را داراست که این عملکرد باعث شد در سال 2007 فرگوسن برای جذب او اقدام کند.

پس از دو سال بازی در یونایتد و کسب شش جام اعم از یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و دو قهرمانی در لیگ جزیره با مبلغ 15 میلیون پوند به تیم همشهری پیوست.

در تیم سیتیزن‌ها موفق شد طی چهار سال حضور خود و انجام 148 بازی 73 گل بزند و بهترین گل‌زن سیتی در سه سال 2009-10 ، 2010-11 و 2012-13 لقب گیرد.

در تابستان 2013 به یوونتوس پیوست و به یکی از عوامل اصلی بیانکونری‌ها برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا نام گرفت. وی شماره 10 سفید و سیاه‌ها که برای هواداران به دلیل الکساندر دل پیرو مقدس شده بود را پوشید اما توانست عملکرد خوبی داشته باشد و به قهرمانی و قدرت بلامنازع تیمش کمک کند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس