کد خبر 608795
تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۲

ستاره سابق یوونتوس از علاقه بسیار زیادی خود به بوکاجونیورز خبر داد و به پیشنهاد دو باشگاه ناپولی و چلسی واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، با وجود این که چند باشگاه سرشناس اروپایی به دنبال جذب کارلوس توس هستند، اما این بازیکن آرژانتینی تاکید کرد که قصد ندارد به فوتبال اروپا بر گردد و می‌خواهد به حضورش در بوکاجونیورز ادامه دهد.

چلسی، ناپولی و اتلتیکو مادرید سه باشگاهی هستند که به جذب توس علاقه نشان داده‌اند به ویژه ناپولی که به دنبال انتخاب جانشین شایسته‌ای برای گونسالو ایگواین است اما به نظر می‌رسد که ستاره سابق یوونتوس می خواهد در بوکاجونیورز فوتبال خود را به پایان رساند.

او در واکنش به پیشنهاد ناپولی و چلسی گفت: بسیار خوشحالم که هنوز باشگاه‌های سرشناسی به دنبال جذب من هستند، اما باید تاکید کنم که می‌خواهم در بوکاجونیورز به فوتبال خود ادامه دهم.
 
من قرارداد سه ساله‌ای را امضا کرده‌ام و باید به آن پایبند باشم. به همراه هم تیمی هایم به جنگ و تلاش خود در میدان ادامه خواهیم داد. بدون شک من عاشق بوکا هستم و می خواهم با پیراهن این تیم از دنیای فوتبال خداحافظی کنم.

ستاره سابق یوونتوس ادامه داد: قهرمانی در لیبرتادورس رویای همه ماست. این رویا هنوز بر آورده نشده است و باید نهایت تلاش خود را به کار بگیریم تا چنین افتخاری را هم به دست آوریم. متاسفانه در نیمه نهایی حذف شدیم و همه ما احساس ناکامی و ناامیدی بالایی داریم. من به چند روز استراحت بیشتری نیاز دارم و این را به سرمربی تیم هم گفته‌ام. 
 
در شرایط کنونی بسیار ناراحت هستم و دوست ندارم این ناراحتی را به هم تیمی هایم انتقال دهم. سرمربی تیم به من گفته که به زودی کاپیتان می شوم، اما برای من تنها موفقیت بوکاجونیورز اهمیت دارد و نه چیزهای دیگر.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس