کد خبر 600019
تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۷

بازیکن سابق تیم‌های فوتبال پاس، مس کرمان و ذوب‌آهن اصفهان برای فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با عقد قراردادی رسمی به تیم فوتبال صبای قم پیوست.

مدافع سابق پاس، مس و ذوب‌آهن به صبای قم پیوست
به گزارش مشرق، تیم فوتبال صبای قم در بیست و دومین روز از بازار نقل و انتقالات پیش فصل شانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور خرید جدید دیگری انجام داد و یک بازیکن با تجربه را به خدمت گرفت.

صبایی‌ها برای جذب مهره جدید خود به منظور حضور موفق در دوره شانزدهم ادوار مختلف رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج‌فارس، با نظر عبدالصمد مرفاوی سرمربی جدید خود بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان را جذب کردند.

این بازیکن پویا سیف‌پناهی از چهره‌های موفق فوتبال کشورمان است که خود را از تیم فوتبال پاس همدان در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور معرفی کرد و بعد از بازی در پاس و کسب تجربه در تیم‌های مس کرمان و ذوب‌آهن اصفهان، با اعتماد مرفاوی با تجربه اکنون به صبای قم آمده است.

سیف‌پناهی از بازیکنانی است که با پیوستن به تیم فوتبال صبای قم برای حضور در شانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس، یکی از بازیکنان مورد نظر عبدالصمد مرفاوی و همکاران کادر فنی وی برای بازی در خط دفاعی به شمار می‌رود.

با توجه به جدایی بازیکنانی همچون امیرحسین صادقی، محمدامین آرام‌طبع، سامان آقازمانی و خوزه فیلیپه ماچادو مدافعان تیم فوتبال صبای قم در فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، کادر فنی صبای قم این روزها به دنبال جذب بازیکنان کارآمد در خط دفاعی و دیگر خطوط صبا هستند.

پویا سیف‌پناهی نیز به منظور تقویت خط دفاعی تیم صبای قم به کار گرفته شده است و علاوه بر وی تاکنون مدافعانی همچون علی ابراهیمی از تیم نیروی زمینی تهران جذب شده‌اند و بازیکن با تجربه و با سابقه خط دفاع تیم فوتبال صبای قم یعنی مسعود حق‌جو نیز قرارداد خود را تمدید کرده است.

خرید جدید صبای قم زمانی که در پاس همدان بازی می‌کرد به دلیل درخشش در ترکیب این تیم مورد توجه باشگاه پرسپولیس تهران نیز قرار گرفت و حتی تا آستانه ثبت قرارداد با سرخ‌های پایتخت نیز پیش رفت اما در آخرین لحظات به تیم مس کرمان منتقل شد.

سیف‌پناهی که متولد بیست و دوم مردادماه سال 1365 و 30 ساله است و کادر فنی صبای قم به دلیل تجربه بالایی که در حضور در سه تیم لیگ برتری دارد، وی را برای تقویت خط دفاعی صبای قم در مقابل رقبای حاضر در شانزدهمین دوره لیگ برتر جذب کرده‌اند.

دوره جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور روز بیستم تیر ماه بین 16 تیم لیگ برتری قرعه‌کشی شده و تیم‌ها حریفان خود را خواهند شناخت، ضمن اینکه لیگ برتری‌ها نخستین هفته رقابت‌های لیگ برتر را روز چهارم مردادماه برگزار می‌کنند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس