افشین پیروانی که سمت مدیر تیم‌ملی فوتبال را برعهده داشت، تلاش خواهد کرد تا با نفت همان راهی را برود که در سه فصل اخیر یحیی گل‌محمدی و علیرضا منصوریان رفتند.

کارنامه مربیگری افشین پیروانی در لیگ برتر +جدول

گروه ورزش مشرق - حضور یک سرمربی جدید روی نیمکت نفت را باید به فال نیک گرفت. افشین پیروانی سرمربی اسبق پرسپولیس و استیل‌آذین، در فصل آینده لیگ برتر فوتبال ایران روی نیمکت هدایت نفت تهران خواهد نشست.

این مربی جوان که سمت مدیر تیم‌ملی فوتبال را برعهده داشت، تلاش خواهد کرد تا با نفت همان راهی را برود که در سه فصل اخیر یحیی گل‌محمدی و علیرضا منصوریان رفتند.

آلترناتیو قطبی

افشین پیروانی اولین بار در هفته پانزدهم لیگ هشتم جای افشین قطبی روی نیمکت پرسپولیس را گرفت.

پرسپولیس بعد از تساوی 2-2 با صبا، قطبی را نداشت و جالب اینکه پیروانی جوان موفق شد طی 11 هفته با پرسپولیس به 6 پیروزی و 3 تساوی دست پیدا کند.

آلترناتیو قطبی طی هفته‌های پانزدهم تا بیست و پنجم لیگ هشتم از سد استقلال اهواز (یک بر صفر)، راه‌آهن (2 بر یک)، پاس همدان (3 بر صفر)، فولاد (یک بر صفر)، پیام خراسان (یک بر صفر) و پگاه گیلان (2 بر یک) گذشت و 3 امتیاز از تساوی برابر پیکان، سایپا و مس به دست آورد.

تیم پیروانی دو شکست پی در پی هم در ایستگاه‌های 20 و 21 لیگ هشتم مقابل ملوان (در تهران) و ذوب‌آهن (در اصفهان) متحمل شد.

به این ترتیب مردی که موفق شده بود به طور میانگین از هر دیدار پرسپولیس 1.9 امتیاز به دست بیاورد در ایستگاه 26 لیگ جای خود را به نلو وینگادا پرتغالی داد؛ در شرایطی که خیلی از هواداران پرسپولیس دوست داشتند این سرمربی جوان روی نیمکت تیم‌شان باقی بماند.

3 بازی با استیل

دومین تجربه افشین پیروانی به عنوان سرمربی فقط 3 هفته طول کشید. مدافع اسبق تیم‌ملی ایران در سه هفته پایانی لیگ نهم به عنوان سرمربی جای حمید استیلی را روی نیمکت استیل‌آذین گرفت.

پیروانی در هفته سی و دوم، پرسپولیس را مقابل چشمان هواداران پرشمارش صفر- صفر متوقف کرد.

بعد هم دو تساوی برابر مس و استقلال اهواز به دست آورد تا با استیل‌آذینی که در نهایت پنجم شد، نه طعم شیرین پیروزی را بچشد و نه طعم تلخ شکست را.

پیروانی آخرین بار دوشنبه 28 اردیبهشت ماه سال 89 به عنوان سرمربی روی نیمکت استیل‌آذین نشست تا شریک تساوی یک – یک تیمش با استقلال‌اهواز باشد و حالا بعد از 6 سال و یک ماه و 2 هفته بازگشتی دوباره به لیگ برتر خواهد داشت.

حال باید دید کارنامه این مربی جوان در فصل آینده لیگ برتر همراه با نفت چه خواهد بود؟

جدول عملکرد افشین پیروانی به عنوان سرمربی در ادوار لیگ برتر

لیگ

تیم

تعداد بازی

برد

مساوی

باخت

گل زده

گل خورده

تفاضل

میانگین کسب امتیاز

امتیاز

هشتم

پرسپولیس

11

6

3

2

15

11

4+

1.9

21

نهم

استیل‌آذین

3

-

3

-

2

2

-

1

3

مجموع

14

6

6

2

17

13

4+

1.7

24

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
    0 1
    پیروانی و سرمربیگری!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس