کد خبر 599561
تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۸

سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال صبا به عنوان سرمربی جدید تیم نفت تهران با مسئولان این باشگاه به توافق رسید.

به گزارش مشرق،  علی دایی که فصل گذشته هدایت تیم صبا را برعهده داشت و این فصل به خاطر مشکلات مالی با این تیم به توافق نرسید، عصر امروز سه شنبه نشستی را با مسئولان نفت برگزار کرد و برای هدایت این تیم در لیگ شانزدهم به توافق رسید.

علی دایی در شرایطی به عنوان سرمربی نفت انتخاب شد که مسئولان این تیم روز دوشنبه افشین پیروانی را به عنوان سرمربی این تیم معرفی کردند اما پیروانی امروز سه شنبه با بیان اینکه کی روش و تاج مخالف جدایی اش از تیم ملی هستند، از هدایت نفت انصراف داد.

بازیکنان موردنظر را معرفی کرده‌ام

علی دایی پس انتخابش به عنوان سرمربی جدید تیم نفت تهران در جمع خبرنگاران گفت: ما با آشنایی که بهنام پیشرو کیش داشت در پرسپولیس با آنها کار کردیم و با گلرخسار و شهریاری کار کرده ام در سایپا با شهریاری کار کرده‌ام و جلسه ای نیم ساعته داشتم و از فردا تمرینات تیم نفت شروع می‌شود و انشالله سعی می‌کنیم که شرکت‌های خصوصی دوست داشته باشند به ورزش و فوتبال وارد شوند.

وی در مورد کادر فنی گفت: کادرفنی ما مشخص است و همه چیز شفاف بود و هست و این شرایط ادامه پیدا می‌کند.

سرمربی نفت در مورد اینکه فکر می‌کند در این زمان کم بتواند تیم را آماده کند، گفت: خوشبختانه یا متاسفانه با این مسایل را در راه آهن و صبای قم مواجه بودم و این بحران را حل می‌کنیم و چون کار کرده‌ایم و شناخت هم داریم باشگاه و کادرفنی این مساله سخت را حل می‌کند. مطمئنا اهدافی که باشگاه دارد را با برنامه‌ریزی تامین خواهیم کرد.

سرمربی نفت در مورد بازیکنان مورد نظرش گفت: بازیکنان مورد نظر را به باشگاه معرفی کرده‌ایم و اکنون هم اولین بازیکن را خواهیم گرفت.

دستیاران دایی در نفت تهران

ژلکو میاچ، محمد دایی به عنوان مربی، بهزاد غلامپور به عنوان مربی دروازه بان ها و نادر قربانی به عنوان مربی بدنساز کادرفنی علی دایی را در نفت تشکیل خواهند داد.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس