مدیرکل مدیریت بحران استانداری استان ایلام گفت:‌ ادارات ایلام فردا (سه‌شنبه) با 2 ساعت تأخیر فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

ادارات ایلام فردا با 2 ساعت تأخیر آغاز به کار می‌کنند
به گزارش مشرق، احمد کرمی اظهار داشت: با عنایت به بارش ریزگرد در استان ایلام، امشب کمیته اضطرار مدیریت بحران استان با اعضای اصلی آن تشکیل جلسه داد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری استان ایلام گفت: با عنایت به اعلام مسؤولان امر از جمله اداره کل هواشناسی و اداره کل حفاظت محیط زیست استان ایلام مبنی بر وجود ریزگردها در هوای استان ایلام این کمیته تصمیماتی را اتخاذ کرد.

وی افزود: براین اساس تمام ادارات استان ایلام به غیر از مراکز خدماتی و درمانی فردا با 2 ساعت تأخیر فعالیت خود را آغاز می‌کنند و در صورت افزایش میزان ریزگردها هرگونه تصمیم‌گیری و اطلاعیه بعدی رأس ساعت 8:30 دقیقه فردا(سه‌شنبه) از طریق رسانه‌ها به اطلاع مردم رسانده می‌شود.

بارش گردوغبار از روز گذشته مناطق جنوبی استان ایلام و از عصر امروز مناطق مرکزی و شمالی ایلام را در بر گرفته است.

شدت بارش‌ها به اندازه‌ای است که در شهر ایلام دید افقی را به کمتر از 50 متر رسانده است.

افزون بر این براساس اعلام مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ایلام میزان ریزگردها در شهر ایلام تا 6 برابر حد مجاز رسیده است و این روند با شدت و ضعف در دیگر مناطق استان ایلام وجود دارد.

براساس اعلام رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام کهنسالان و کودکان از خروج اضطراری از منزل اجتناب کرده و دیگر افراد در صورت نیاز حتماً‌ با استفاده از ماسک در محیط‌های بیرونی حاضر شوند.

هم‌اکنون تمامی مراکز درمانی استان ایلام در آماده‌باش کامل برای ارائه خدمات ریوی و تنفسی بوده و بیمارستان شهید مصطفی خمینی نیز به صورت تخصصی سرویس‌های ویژه‌را به بیماران تنفسی در صورت نیاز ارائه می‌کند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس