کد خبر 598565
تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۹

جدیدترین تصاویر منتشر شده از سوی بخش رسانه ای حزب الله پیرامون نبردهای شدید منطقه الملاح و حندرات واقع در حاشیه شمالی شهر حلب حکایت از تلفات و خسارات بسیار سنگین گروه های تروریستی تکفیری ارتش آزاد و القاعده حکایت دارد.

گروه بین الملل مشرق- جدیدترین تصاویر منتشر شده از سوی بخش رسانه ای حزب الله پیرامون نبردهای شدید منطقه الملاح و حندرات واقع در حاشیه شمالی شهر حلب حکایت از تلفات و خسارات بسیار سنگین گروه های تروریستی تکفیری ارتش آزاد و القاعده حکایت دارد.

{$sepehr_media_1639509_400_300}

بنابر این گزارش، دور جدید نبردها میان دو طرف از یک هفته پیش با حمله رزمندگان ارتش سوریه و گروه های هم پیمان آن (لواء القدس و حزب الله) به مواضع تروریستهای تکفیری در مزارع ملاح آغاز شده و طی دو روز گذشته به اردوگاه و روستای "حندرات" نیز گسترش پیدا کرده است. فرماندهی ارشد نظامی منطقه بر عهده سرتیپ "سهیل الحسن" فرمانده ارشد و پرآوازه سوری قرار داشته و نیروی هوایی ارتش سوریه و روسیه نیز به پشتیبانی هوایی گسترده از عملیات نیروهای زمینی پرداخته اند. هدف از این عملیات رسیدن به جاده کاستلو می باشد که از از ابتدای بحران سوریه در سال 2011 مهمترین مسیر انتقال تروریست و تدارکات نظامی برای گروه های تکفیری فعال در محلات بخش شرقی شهر حلب می باشد.

{$sepehr_media_1639543_400_300}

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس