کد خبر 598590
تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۳

در ادامه درگیری ها میان شبه نظامیان چند ملیتی و تروریستهای تکفیری داعش در مناطق اطراف شهر منبج واقع در حاشیه شمالی استان حلب سوریه دقایقی پیش یک انتحاری کرد تبار عضو داعش دست به حمله انتحاری زد.

گروه بین الملل مشرق- در ادامه درگیری ها میان شبه نظامیان چند ملیتی و تروریستهای تکفیری داعش در مناطق اطراف شهر منبج واقع در حاشیه شمالی استان حلب سوریه دقایقی پیش یک انتحاری کرد تبار عضو داعش دست به حمله انتحاری زد.

انتحاری داعشی کرد در منبج سوریه+عکس

بنابر این گزارش، بخش رسانه ای داعش با انتشار تصاویری فرد انتحاری را "ابوتمیم" شهروند کرد تبعه سوریه معرفی کرده که سوار بر نفربر مملو از مواد منفجره به مواضع شبه نظامیان کرد چند ملیتی در روستای "کابر کبیر" واقع در حومه جنوبی شهر منبج دست به حمله زده است. هزممان منابع میدانی نزدیک به شبه نظامیان کرد از پیشروی های گسترده داعش در محورهای جنوبی و غربی شهر منبج خبر داده اند. گفته می شود طی دو روز گذشته هواپیماهای بمب افکن آمریکایی برای پشتیبانی از شبه نظامیان کرد در آسمان منطقه حضور نیافته اند. شهر منبج از سال 2014 در اشغال داعش قرار داشته است.

انتحاری داعشی کرد در منبج سوریه+عکس

انتحاری داعشی کرد در منبج سوریه+عکس

انتحاری داعشی کرد در منبج سوریه+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    0 0
    خاک تو سرت کنم کرد داعشی
  • نوید ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
    0 0
    آخه کجاش نوشته یارو کرده ..برید یکن عربی بخونید و یاد بگیرید که نیایید اینجوری معنی کنید اونم تو یه خبرگزاری ..زشته من خودم عربم ...اینجا نوشته بر علیه تجمع کردها ی مرتد جایی ننوشته یارو خودش کرد بوده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس