الی ویزل جنایتکار صهیونیست ضد فلسطینی و شاهد دروغین هولوکاست مُرد.

 به گزارش مشرق، «الی ویزل» دروغ‌پرداز مشهور هولوکاست و جنایتکار جنگی صهیونیست در سن 87 سالگی مُرد.

ویزل که علاوه بر دروغ پردازی‌های آشکار درباره هولوکاست، سابقه حضور در سازمان‌های جنایتکار اسرائیلی و آغشته بودن دستش به خون فلسطینیان را نیز در کارنامه دارد، امروز (یکشنبه) به دلیل کهولت سن مُرد.

این نویسنده صهیونیست که به «شاهد دروغین همیشگی هولوکاست» مشهور است تا پیش از مرگ رئیس سازمان دیده‌بان رژیم صهیونیستی بود که در جریان جنگ 22 روزه علیه نواره غزه، بشدت مانع ارسال کمک‌های بیشردوستانه به این منطقه شد.

ویزل در سال 2014 با دفاع بی‌شرمانه از کشتار دوباره مردم مظلوم غزه مدعی شد اسرائیل نه با فلسطینی‌ها بلکه با بربرها می‌جنگد. او از دنیا خواسته بود تا با حمایت از اسرائیل به پایان دادن به غزه کمک کنند و کودکان فلسطین بیش از این قربانی حماس نشوند!

جنایتکار صهیونیست و دروغ‌پرداز هولوکاست مُرد +عکس

وی در جوانی عضو سازمان تروریستی «ایرگون» بود. این سازمان مسئول حمله جنایت‌بار و وحشیانه سال 1948 به روستای «دیر یاسین» و به شهادت رساندن حدود 600 نفر از اهالی این روستا بود.

این سازمان در زمان اختلافات بریتانیا با صهیونیست‌های تندرو در سال 1946 حتی به انگلیسی‌ها نیز رحم نکرده و مسئولان آنها را ترور می‌کرد. «ایرگون» از سوی بیشتر کشورها تروریستی شناخته می‌شود.

ویزل نه تنها دشمن فلسطین بلکه دشمن تمام اسلام، مسلمانان و ملت‌های مظلوم منطقه بود، آنگاه که با دفاع از حمله ددمنشانه غرب به عراق دفاع کرده و آن را نه تنها ضروری بلکه وظیفه اخلاقی توصیف کرده بود.

دشمنی او با ایران نیز آشکار بود. وی طی یادداشتی با اشاره به دستور «هامان» وزیر خشایارشاه برای مقابله با یهودیان تاکید کرده بود که ایران مدرن کنونی نیز خواهان نابودی تمام یهودیان و صهیونیست‌ها است.

الی ویزل در جریان مذاکرات هسته‌ای مدعی شده بود از دستیابی ایران به سلاح اتمی جلوگیری کنید. وی زمانی که «محمود احمدی‌نژاد» رئیس جمهور پیشین ایران برای سخنرانی در اجلاس دوربان2 به ژنو سفر کرده بود، جمعی از معترضان را در خارج از سالن جمع کرده و علیه او شعار دادند.

جنایتکار صهیونیست و دروغ‌پرداز هولوکاست مُرد +عکس
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    0 0
    از مرگ انسان ها خوشحال نمیشم ولی چون این انسان نبود پس مرگش جای خوشحالی داره
  • ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    0 0
    جهنم خوش بگذره حروم زاده ،حامی کودک کشها
  • ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    0 0
    الحمدلله رب العالمین خداوند عیدی روزه داران را اینچنین عنایت فرمود
  • ۰۵:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
    0 0
    شیرین عبادی مهره ی این جنایتکار بود و در عوض ویزل بیانیه های آبدار - جاسوس غرب - با امضاء چهره های صهیونیست یهودی علیه ایران و بنفع مهره ی صهیونیزم بیرون می داد.
  • ۰۷:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
    0 0
    برای همیشه رفت تو هولوکاست واقعی بماند ، این بار راستگی بسوز
  • Sina ۰۲:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
    0 0
    کشتن ۶۰ ملیون سرخ پوست برای ساخت کشور امریکا و غارت اموال آنها اصلی ترین هولوکاست بود نه مظلوم نمایی اسراییل.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس