پخش برنامه «ثریا» با تغییرات ساختاری که به تازگی داشته است، بعد از ماه رمضان از سر گرفته می‌شود.

به گزارش مشرق، محسن مقصودی تهیه‌کننده و مجری برنامه «ثریا» در خصوص جزئیات این برنامه و از سرگیری پخش آن بعد از ماه رمضان گفت: پخش برنامه «ثریا» بعد از ماه رمضان ادامه خواهد داشت. ما کمی قبل‌تر تغییرات ساختاری را در برنامه به وجود آورده بودیم که چهار قسمت از آن قبل از ماه رمضان به روی آنتن رفت. بنابراین برنامه به همان سبک قبلی ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه توضیحات خود بیان کرد: «ثریا» سال پنجم خود را پشت سر می‌گذارد. با این حساب بعد از اتمام این سال، ساختار متفاوتی را شاهد خواهیم بود. 

مقصودی اظهار داشت: مستندهای بلند «ثریا» نیز از جمله قسمت‌هایی است که در کنار برنامه زنده پخش می شود. این مستندها هم اکنون در حال آماده سازی هستند.

مجری «ثریا» تصریح کرد: این برنامه به منزله دیدگاهی برای پیشرفت ایران در نظر گرفته می شود. برنامه ای که مسائل و چالش های ایران در مسیر پیشرفت را معرفی می کند. «ثریا» در حوزه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی و ... در حال کار کردن است. این برنامه مسئله محور است، به طوری که نقاط ضعف و قدرت موجود را معرفی می کند.

وی خاطر نشان کرد: برنامه ما دارای صراحت لهجه است، به همین دلیل ممکن است بعضی مواقع برای برخی مسئولین ایجاد ناراحتی کند، اما باید توجه داشت که در میان انتقادات، نقاط قوت نیز مطرح می شوند. در نتیجه صراحت لهجه مبتنی بر کار کارشناسی شده است.

محسن مقصودی تأکید کرد: بعضی اوقات برای بررسی موضوعات یکی دو ماه کار پژوهشی داریم. برخی از موضوعات بسیار سنگین و جزو مسائل پیشرفت کشور محسوب می شوند که در فضای رسانه ای و تصمیم سازی کشور اتفاق افتاده است.

وی عنوان کرد: هم اکنون شرایط اقتصادی و سیاسی کشور ویژه است و ما در حال جنگ نرم هستیم. «ثریا» متناسب با این فضا برنامه سازی می کند و به هیچ وجه خنثی نیست. اگر حرفی برای گفتن نباشد، برنامه پخش نمی شود.

مقصودی پایان گفت: یکی از مشکلات جدی «ثریا» مشکل مالی است. امیدوارم این مشکل به زودی برطرف شود. 
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس