نصرالله پژمانفر رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس، با انتشار یادداشتی نسبت به تعطیلی برنامه «ثریا» در شبکه یک واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، نصرالله پژمانفر رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس یادداشتی عنوان کرد: اگر تا دیروز عنوان می‌شد که جوانان متدین و حزب‌اللهی دستشان از حوزه‌های هنر و رسانه کوتاه است امروز دیگر این بهانه قابل قبول نیست و مثال زنده آن محصولاتی است که در فرم و محتوا مدعیان را شگفت‌زده کرده است. با این حال باید گفت که تقویت این جوانان متخصص، خلاق و معتقد به نظام و مردم، متاسفانه حتی از سوی مراکز رسمی هم مورد توجه قرار نگرفته است... از این جهت بی‌ربط نیست اگر بگوییم جوانان حزب‌اللهی ما سال‌هاست که به نوعی دچار تحریم داخلی‌اند.
 
یکی از نمونه‌های خوب سازمان در برنامه‌سازی و تقویت نیروهای متعهد و متخصص، برنامه «ثریا» است.
 
در یادداشت پژمانفر همچنین آمده است: بنده طی تماس‌هایی که با مسئولان ارشد سازمان داشتم پخش این برنامه و پرداخت معوقات مالی دست‌اندرکاران آن را پیگیری کردم و دوستان هم قول مساعد دادند که مشکلات به وجود آمده برای برنامه «ثریا» مرتفع شود و ان شاءالله از همین هفته شاهد پخش این برنامه خواهیم بود.
 
نگارنده اطلاع دارم که شخص رئیس محترم سازمان به مسئله تقویت جناح مومن و انقلابی توجه دارند و این توجه اتفاق مبارکی است که به نظر می‌رسد باید با حمایت روزافزون از جوانان دغدغه‌مند و متخصص که این روزها ظهور و بروز بیشتری پیدا کرده‌اند تکمیل شود و ما در آینده شاهد تکثیر برنامه‌هایی مانند «ثریا» در تلویزیون باشیم.
منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس