راهپیمایی روز قدس در استان‌های مختلف کشور علاوه بر حضور باشکوه مردم میزبان برخی مسئولان ملی هم بود، چهره‌هایی که حضور ملت را ستودند.

به گزارش مشرق، استان‌های مختلف کشور امروز در صفوف به‌هم‌پیوسته مردم در راهپیمایی روز قدس شاهد حضور برخی مسئولان بود، در استان تهران نیز بسیاری از مسئولان ارشد ملی از جمله رئیس جمهور و رئیس مجلس شورای اسلامی در جمع راهپیمایان تهرانی حضور یافتند.

اما استان‌های دیگر کشور هم شاهد حضور پررنگ مسئولان، مراجع تقلید و چهره‌های سیاسی در راهپیمایی امروز بود که بخش‌هایی از مصاحبه‌ها و سخنرانی‌های برخی از این مسئولان در زیر می‌آید.

مسئولان و چهره ها در راهپیمایی روز جهانی قدس چه گفتند؟


آیت‌الله نوری همدانی: مسئله فلسطین اولویت اول جهان اسلام است

آیت‌الله العظمی حسین نوری همدانی در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن تقدیر از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی، گفت: روز جهانی قدس یادگار امام خمینی(ره) است و خوشبختانه مردم قم بار دیگر به ندای امام راحل لبیک گفتند و حضور حماسی و پرشور در راهپیمایی دارند.

این مرجع تقلید معتقد است که مسئله قدس شریف و فلسطین مسئله همه دنیای اسلام است و همه مسلمانان باید خود را نسبت به مظلومان فلسطین مسئول بدانند.

آیت‌الله نوری همدانی تصریح کرد: همان گونه که امام خمینی(ره) تأکید کردند رژیم صهیونیستی نابودشدنی است و به لطف پروردگار ایستادگی مردم فلسطین و حمایت مسلمانان جهان انتفاضه دیگری برای نابودی اسرائیل ایجاد می‌شود.

آیت‌الله مکارم شیرازی: مسلمانان نمی‌گذارند فلسطین فراموش شود

آیت‌الله العظمی ناصر مکارم شیرازی که در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کرده بود، در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگاران از حضور باشکوه و حماسی مردم در راهپیمایی قدردانی کرد.

به گفته این مرجع تقلید، حرکت حماسی و پرشور مردم موقعیت‌شناس، خاری در چشم رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی است.

آیت‌الله مکارم شیرازی تصریح کرد که مردم مسلمان با این حضور باشکوه در راهپیمایی هیچ گاه نمی‌گذارند فلسطین فراموش شود.

استاد برجسته حوزه علمیه تاکید کرد: نسل‌ها تغییر می‌کند اما هیچ کس نمی‌گذارد این حرکت خودجوش مسلمانان خاموش شود.

وی اظهار کرد که ملت‌های مسلمان همواره در صحنه حضور دارند تا زمانی که فلسطین آزاد شود.

تقدیر آیت‌الله جنتی از حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز قدس

آیت‌الله احمد جنتی در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در قم در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: حضور حماسی و پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس پیام ویژه‌ای به دشمنان به ویژه آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود دارد.

وی تأکید کرد: ملت ایران با حضور باشکوه در راهپیمایی به مستکبران نشان دادند که همیشه در مقابل استکبارگری آنها و حمایت از مردم مظلوم فلسطین حاضر هستند و شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا تا محو این قدرت‌های استکباری، ادامه خواهد داشت.

رئیس مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: ما به حکم اسلام و اخلاق، با مردم فلسطین برادر هستیم. آمریکا بداند که هیچ‌گاه نمی‌تواند انقلاب اسلامی و فلسطین را از هم جدا کند.

آیت‌الله جنتی با قدردانی از حضور حماسی مردم در راهپیمایی، گفت: خداوند به مردم خیر عطا کند که وفادار راستین امام، رهبری و دین هستند.

وی با بیان اینکه نابودی قطعی اسرائیل زیاد دور نیست، اظهار کرد: رژیم آل سعود هم بداند که رو به زوال است و عمرش رو به پایان است.

آیت الله جوادی آملی: قدس قبله اول مسلمانان است/ اتحاد و همدلی مسلمانان پیام روز قدس

آیت الله جوادی آملی مرجع عالیقدر جهان تشیع در حاشیه شرکت در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان دماوند اظهار داشت:  قدس قبله اول مسلمان محسوب می شود.

وی با اشاره به ضرورت حراست و پاسداری از قدس شریف افزود: آسیب رسیدن به قدس موجب آسیب رسیدن به جامعه اسلامی می شود و به همین خاطر باید از آن پاسداری و محافظت کرد.

آیت الله جوادی آملی با اشاره به پیام حضور و مشارکت مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس ادامه داد: حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس سبب افزایش اتحاد و وحدت مسلمانان می شود.

وی با اشاره به یکی دیگر از پیام های مهم روز جهانی قدس متذکر شد: روز جهانی قدس و حضور مردم در راهپیمایی این روز به حاکمان سایر کشورهای اسلامی این پیام را می رساند که نمی توان با اسراییل ارتباط برقرار کرد.

این مرجع عالیقدر جهان تشیع گفت: هیچ کسی اعم از مسلمان و غیر مسلمان حق همکاری با اسراییل را ندارد و باید برای تضعیف رژیم صهیونیستی تلاش کرد.

آیت‌الله هاشمی شاهرودی: پیام راهپیمایی قدس به سران کشورهایی که با اسرائیل رابطه دارند

آیت‌الله سید محمود هاشمی شاهرودی در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد:‌ امسال راهپیمایی روز جهانی قدس متفاوت‌تر از نسبت به سال‌های گذشته برگزار شد، چون برخی از کشورها به دنبال عادی سازی روابط خود با رژیم صهیونیستی هستند.

این استاد برجسته حوزه بررسی دلایل حضور باشکوه و حماسی مردم در راهپیمایی را مهم دانست و تأکید کرد: این راهپیمایی برای سران کشورهایی که رابطه دوستانه با اسرائیل برقرار کرده‌اند پیام مهمی دارد.

آیت‌الله هاشمی شاهرودی افزود: ملت ما در همه عرصه‌ها ثابت کرده که از مردم فلسطین حمایت می‌کند و این مسئله برای همه روشن است که چه کسی از مردم فلسطین حمایت می‌کند و چه کشورهایی حمایت نمی‌کنند.

آیت‌الله امینی: ارتباط سران کشورهای اسلامی با اسرائیل شرم‌آور است

آیت‌الله ابراهیم امینی در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: روز جهانی قدس یکی از ابتکارهای امام خمینی(ره) ‌ است و نظام سلطه، رژیم صهیونیستی را به عنوان یک غده سرطانی در قلب کشورهای اسلامی ایجاد کردند تا اسلام را از مسیر خود منحرف کنند.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: هر مشکلی که در کشورهای اسلامی به وجود می‌آید رژیم صهیونیستی در رأس آن است.

وی ادامه داد: مردم مسلمان جهان نسبت به توطئه‌های رژیم صهیونیستی آگاه شدند ولی متأسفانه دولت‌های اسلامی برای مقابله با این رژیم همکاری نمی‌کنند.

آیت‌الله امینی با ابراز تأسف از همکاری سران برخی کشورهای اسلامی با رژیم صهیونیستی و برقراری رابطه دوستانه با این رژیم، تأکید کرد: فلسطین و مردم مظلوم این کشور مسئله اول جهان اسلام است و آزادی قدس شریف برای مسلمانان اهمیت زیادی دارد.

آیت‌الله مقتدایی: حضور حماسی در راهپیمایی روز قدس باعث تقویت جریان مقاومت می‌شود

آیت‌الله مرتضی مقتدایی در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در گفتگو با خبرنگار مهر، به حضور باشکوه مردم در این راهپیمایی اشاره کرد و گفت: باید به این مردم افتخار کرد که همواره در صحنه حضور دارند و در خط ولایت ثابت قدم هستند.

قائم مقام جامعه مدرسین اظهار کرد: مردم ما ثابت کردند که برای تقویت اسلام و مسلمانان و حمایت از نظام اسلامی و مقام معظم رهبری ایستادگی می‌کنند.

وی تأکید کرد: ملتی که با این شور و شوق در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند بدانند هر قدمی که بر می‌دارند برای خدا حساب می‌شود و به مثابه جهاد در راه خداست.

آیت‌الله مقتدایی حضور مردم در این راهپیمایی را نوعی مبارزه با استکبار و صهیونیسم و حمایت از مردم مظلوم فلسطین دانست و افزود: فلسطینی‌ها هم آواره شده‌اند و هم بچه‌ها و مردان و زنان این کشور به خاک و خون کشیده می‌شوند.

رئیس شورای عالی حوزه‌های علمیه معتقد است که حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس باعث تقویت اراده مردم فلسطین برای تداوم مبارزه با رژیم صهیونیستی می‌شود.

سردار نقدی: روز قدس روز بیداری مسلمانان جهان است

سردارمحمدرضا نقدی در مشهد اظهار کرد: فلسطین به عنوان مهمترین دغدغه جهان اسلام همچنان نماد همبستگی و محور اندیشه ای اسلامی در مقابل رژیم اسرائیل بوده است.

وی افزود: روز قدس روز بیداری مسلمانان جهان است که فریادهای آن ها علیه استکبارجهانی شنیده می شود.

وی افزود: مسلمانان جهان دست به دست هم می‌دهند تا انزجار ونفرت خود را از صهوینسیت و حامیانش که مسلمانان فلسطین را به خاک و خون کشیدند، نشان دهند.

سردار نقدی تصریح کرد: اینکه مردم در هوای گرم تابستان درهفته آخر ماه مبارک رمضان در راهپیمایی شرکت کردند، نشان دهنده پاسخ مثبت به لبیک الهی بوده است.

آیت الله سید محمد حسینی زنجانی: تحقق آرمان آزادی فلسطین نیازمند وجود وحدت بین ملت های مسلمان است

آیت الله سید محمد حسینی زنجانی در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در زنجان با بیان اینکه استکبار جهانی همواره در تلاش برای ضربه زدن  به وحدت در جهان اسلام بوده است، افزود:  آمریکای خبیث  در راستای تحقق اهداف شوم خود در جهان اسلام همواره در مسیر تحقق وحدت و انسجام  در بین مسلمان مانع ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر جهان اسلام با چالش های زیادی مواجه است، از وحدت به عنوان کلید اساسی در رفع این چالش ها عنوان کرد و ادامه داد:  استکبار جهانی با حربه  های مختلف در تلاش برای وایجاد چالش در جهان اسلام است و شکل گیری فرقه های انحرافی و وهابیت در راستای سیاست های نظام  استکبار است.

آیت الله حسینی زنجانی افزود: تحقق آرمان آزادی فلسطین نیازمند وحدت همه ملت های  مسلمان جهان است و باید  همه آحاد جامعه در این مسیر   حضور فعالانه  باشند.

وی  تصریح  کرد: دنیای استکبار  با ایجاد القاعده و داعش و فرقه های انحرافی و تروریستی برای ضربه  زدن  و به انحراف کشاندن آرمان فلسطین  تلاش  می کند.

سرلشکر رحیم صفوی: ملت سازی اسرائیل به شکست انجامید

سرلشکر رحیم صفوی پیش ازظهر جمعه در راهپیمایی روز قدس در ساری افزود: فتنه‌گر اصلی و آن‌که به آمریکایی‌ها خط می‌دهد، اسرائیلی‌ها هستند و این رژیم به کمک آمریکا به دنبال عادی‌سازی روابط با کشورهای ترکیه، قطر و برخی کشورهای اسلامی منطقه است.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا به راهبردهای سیاسی، اقتصادی، نظامی و فرهنگی برای آزادی قدس شریف اشاره کرد و بابیان اینکه به فرمایش حضرت امام راحل، راه قدس از کربلا می‌گذرد ادامه داد: طبق پیش‌بینی مقام معظم رهبری، رژیم اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید.

وی اتحاد مسلمین و حمایت از مقاومت اسلامی و ادامه جهاد مسلحانه را اصلی‌ترین راهبرد آزادی فلسطین و قدس شریف بیان کرد و گفت: محور قرار گرفتن فلسطین به‌عنوان مسئله اول جهان اسلام از دیگر راهبردها است.

سرلشکر صفوی، الگو گرفتن ملت‌های اسلامی از انقلاب اسلامی را از دیگر راهبردها بیان کرد و گفت: تقویت گروه‌های جهادی و مسلح کردن مردم کرانه باختری سبب می‌شود تا کنترل از دست صهیونیست را خارج شود.

وی راه اندازی نهضت رسانه ای علیه عادی سازی روابط اسرائیل با کشورها، فعال سازی جشنواره های بین المللی سالانه هنر در ترویج فرهنگ مقاومت مردم فلسطین را از دیگر راهبردها برای آزادی فلسطین بیان کرد.

حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد: حضور حماسی در راهپیمایی روز قدس پیام کلیدی سیاست خارجی انقلاب است

حجت‌الاسلام سید محمدحسن ابوترابی‌فرد در سخنرانی پایانی روز جهانی قدس در قم که در مصلای نمازجمعه این شهر برگزار شد، گفت: تأکید درست رهبر معظم انقلاب اسلامی بر مقاومت اسلامی و جبهه گسترده به اندازه جغرافیای عالم اسلام در راستای پاسخ به این ندای قرآن است. سیاست خارجی انقلاب اسلامی که راه را برای خلق یک تفکر و فرهنگ در پرتو پیوند امت اسلام با همدیگر هموار کرد برآمده از این آموزه قرآن است که می فرماید «یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا اصْبِرُوا وَ صابِرُوا وَ رابِطُوا وَ اتَّقُوا اللَّهَ لَعَلَّکُمْ تُفْلِحُونَ»

وی تأکید کرد: ‌اگر ما دفاع از ملت عراق، ملت مظلوم سوریه، ملت یمن، مسلمانان مقاوم و اقتدارآفرین بحرین را جزو وظایف کلیدی خود تعریف می‌کنیم به این دلیل است که در مدرسه قرآن آموخته‌ایم که در کنار هم باشیم.

نایب رئیس مجلس نهم با بیان اینکه امروز ملت مقاوم بحرین با همه وجود احساس می‌کنند که تنها نیستند، اظهار کرد: ملت بحرین احساس می‌کنند یک رابطه مستحکم با ملت بزرگ اسلام و مقاومت اسلامی به گستردگی جغرافیای جهان اسلام دارند و این رمز ایستادگی و پایداری آنها و رمز اقتدار ماست.

وی اظهار داشت: ملت ایران اقتدار دارد زیرا در کنار ملت ایران دست‌های گره شده ملت سوریه، عراق، بحرین و تمامی کشورهای اسلامی وجود دارد.

حجت‌‌الاسلام ابوترابی‌فرد با تأکید بر لزوم وحدت جهان اسلام گفت: ثمره انسجام اسلامی افزایش اقتدار و عزت ملت مسلمان است.

وی خطاب به راهپیمایان اظهار داشت: شما با راهپیمایی عظیم خود نشان دادید که در کنار همه ملت‌های اسلام قرار دارید و این پیام کلیدی سیاست خارجی ماست.

آیت الله محسن محمدی اراکی: اقتدار جوامع اسلامی در گرو اتحاد و پیوستن به ولایت الهی است

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: اقتدار مسلمانان در برابر ظلم و استکبار جهانی، مستلزم پیوستن به ولایت الهی بوده و نخستین درس مکتب ولایت الهی نیز، مقاومت و ایستادگی است.

آیت الله محسن محمدی اراکی در حاشیه نماز جمعه امروز اراک بیان داشت: امروز به واسطه وجود یک غده سرطانی به نام اسرائیل، خاورمیانه تبدیل به منطقه ای ملتهب شده و صهیونیست ها به دنبال دست اندازی به مناطق اطراف و گسترش تجاورزگری های خود هستند.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی خاطرنشان ساخت: امروز آمریکا اعلام می کند که با نظام اسلامی و حزب الله دشمن است چرا که این جبهه ها با ظلم و ستم مبارزه می کنند و در مقابل استکبار می ایستند و این مدال افتخاری برای ماست که استکبار جهانی و ایادی ظلم و همدستان آمریکا، از مقاومت و ایستادگی ما هراس دارند و ما را در مقابل خود می بینند.

وزیر دادگستری: ملت ایران پرچمدار دفاع از فلسطین است

حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی ظهر جمعه در جمع راهپیمایی کنندگان شهرستان ری در مصلای نماز جمعه این شهرستان با اشاره به تلاش غرب برای گسترش فرهنگ خود اظهار داشت: فرهنگ غرب محصول تفکر یهود صهیونیستی است.

وزیر دادگستری افزود: غرب می کوشد تا به وسیله ابزارها و امکانات مختلف، فرهنگ خود را گسترش دهد و آن را توسعه بخشد و در این میان امام راحل با حرکت انقلابی خود در برابر این جریان ایستاد.

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به رهبری بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ادامه داد: امام راحل به خوبی انحرافات موجود در فرهنگ غرب را شناسایی کرد و با تمام توان و قدرت در برابر آن ایستاد.

پور محمدی با تأکید بر اهداف حمایت غربی ها از رژیم اشغالگر قدس متذکر شد: امروز اسراییل مورد حمایت غربی ها قرار دارد و غرب می کوشد تا با حمایت از رژیم صهیونیستی، سیطره خود را در جهان توسعه بخشیده و منابع کشورهای مختلف را به دست آورد.

وزیر دادگستری با اشاره به ابتکار تاریخی امام راحل بیان داشت: امام راحل در یک اقدام تاریخی، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به نام روز جهانی قدس نامگذاری کرده و آرمان فلسطین و قدس شریف را مورد تأکید قرار دادند.

پورمحمدی با برشمردن برکات نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس تأکید کرد: نامگذاری روز جهانی قدس توسط امام راحل سبب شد تا اسراییل و غرب نتواند آرمان های خود را گسترش دهد و ملت ایران و گروه های مقاومت اجازه ندادند تا استکبار به اهداف خود در منطقه برسد.

وزیر دادگستری یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران همچنان در برابر رژیم صهیونیستی ایستاده و ملت ایران نشان داده که پرچمدار دفاع از ملت مظلوم فلسطین است.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع):دولت های مستبد عامل تحقق نیافتن وحدت در جهان اسلام هستند

حجت الاسلام محمد حسن اختری روز جمعه در حاشیه راهپیمایی روز قدس زنجان در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوال خبرنگار مهر با بیان اینکه امروز جهان اسلام در شرایط خاصی قرار دارد، نبود وحدت و انسجام بین ملت های و دولت های اسلامی را یادآور شد و با اذعان به اینکه دنیای غرب و استکبار از فضای دشمنی و نبود اتحاد در بین ملت های اسلامی بهترین و بیشترین استفاده را می کند، افزود: شرایط موجود در جهان اسلامی و بین ملت های مسلمان حاصل ضعف در بین  برخی دولت های اسلامی است.

 وی با بیان اینکه برخی دولت های اسلامی مانع تحقق یافتن وحدت هستند، ادامه داد: یکی از راه های رسیدن به وحدت بیدار شدن و هوشیار ی و قیام آنها بر علیه دولت های مستبد حاکم و پایئن کشیدن این قدرت های استکباری و اجرای قانون و حکومت های مردمی است.

اختری تاکید کرد: تنها راه رسیدن به وحدت اجرای قانون مردمی و تشکیل حکومت های مردمی است و اگر این حکومت ها تشکیل شود، زمینه برای ایجاد وحدت به وجود می آید.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با  بیان اینکه اختلاف های کنونی جهان اسلام و کشتار مسلمانان بی گناه جهان، زاییده حمایت و پشتیبانی استکبار جهانی از تروریست ها است، افزود: راهکارهای زیادی برای رفع تفرقه و ایجاد اتحاد بین ملت های مسلمان مطرح شده است، اما مشکل اصلی خود دولت ها هستند و نمی خواهند و به دنبال وحدت نیستند.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور: دشمن درصدد تشکیل اسرائیل دوم در سوریه بود

حجت الاسلام سید رضا تقوی رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور ظهر جمعه در مراسم روز جهانی قدس که با حضور جمع کثیری از مردم ولایتمدار شهریار در مصلای نماز جمعه این شهرستان و در جمع نمازگزاران این خطه از غرب استان تهران برگزار شد، اظهار داشت:روز قدس از یادگارهای امام راحل(ره) است که ریشه و فلسفه آن را باید در مقابله و مقاومت در برابر جریان ظلم، کفر، جنایت و خونریزی جستجو کرد.

وی افزود:روز جهانی قدس از این جهت در انقلاب اسلامی ایران مطرح شد تا افکار عمومی جهان متوجه شود که چه ظلم بزرگی در منطقه خاورمیانه و فلسطین اشغالی رخ داده است.

حجت الاسلام تقوی گفت: مبنای حمایت ما از امت فلسطین، مبنای انسانی است و هر انسانی که از فطرتی سالم برخوردار باشد، نسبت به این ظلم و ستم وحشیانه علیه مردم مظلوم فلسطین واکنش نشان خواهد داد.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور عنوان کرد: روز قدس روز ملت ها است و در این روز، مردم فارغ از تمایلات سیاسی دولتمردان خود، با حضور در خیابان ها و سر دادن فریاد دفاع از مظلوم، این نکته را یادآوری می کنند که نباید در برابر ظلم و ظالم سکوت اختیار کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • محمد ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
    0 0
    اگر اسرائیل نیرنگش در بزرگترین برنامه شیطان نهفته است. جهانیان بدانید که نیرنگشان ممکن است شاهان وروسای جمهور ممالک اسلامی را فرا بگیرد. اما مردم ومحرومان و مستضعفین که از روش پیامبران تبعیت می کنند هرگز نخواهند گذاست این نیرنگ بزرگ رشد یافته وبا تمام مقاومت در مقابل هجمه اسرائیل واذنابش ایستادگی خواهد کرد. هرکس در روز قدس شرکت کرده بود نشان مقاومت را هنوز به سینه چسبانده بود وهرکس این مقاومت را به تمسخر گرفته بود با همان اسرائیل هم کاسه شده بود.
  • ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
    0 0
    آنقدر از هاشمی کینه دارید که اصلا هیچ اشاره ای به شرکت ایشان در راهپیمایی نکردید. واقعا مایه تاسف است
  • ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
    0 0
    از همه پرسیدید الا عملگرا ترین مردم دوره معاصر دکتر عزیز مردی از جنس مردم
  • اسفندیار ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
    0 0
    تنها شخصیت مردم محمود کبیر است
  • ناشناس ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
    0 0
    مردم عزیز ایران بار دیگر انزجار خود از رژیم کودک کش صهیونیستی را به جهانیان اعلام کردند.
  • ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
    0 0
    چرا از دکتر خبر نمی زنین؟ دکتر احمدی نژاد محبوب ملت ایرانه! از این واقعیت فرار نکنین!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس