جانشین گروه مشاوران فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه تمام موشک‌های ایران اسلامی امروز به طرف تل‌آویو و رژیم صهیونیستی نشانه رفته‌اند، گفت: آمریکایی امروز به جایی رسیده که تکه‌تکه شدن و چند پاره شدن را تا 25 سال آینده خواهد دید.

به گزارش مشرق، امیر سرتیپ ناصر آراسته جمعه شب در جمع اعضا مرکزی ائتلاف بزرگ پیروان ولایت شرق استان تهران که در زینبیه شهرستان ورامین برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب و بزرگداشت روز جهانی قدس با اشاره به نقش غربی‌ها در جنگ‌هایی که طی یکصد سال اخیر در جهان رخ داده است، اظهار داشت: در 320 جنگی که در صد ساله اخیر در جهان رخ داده هیچ جنگی نبوده که ردپای حضور غربی‌ها در آن نباشد.

وی گفت: قبل از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی معدود جنگ‌هایی رخ داده که غرب پیروز آن‌ نبوده، اما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی جنگی نبوده که غرب به‌طور کامل در آن پیروز شده باشد.

جانشین گروه مشاوران فرماندهی معظم کل قوا افزود: غربی‌ها پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی هیچ پیروزی راهبردی نداشته و به هدف خود نرسیده است.

راهکار غرب برای اضمحلال جوامع/ روش غرب برای تحقیر و تضعیف ملت‌ها

وی با اشاره به روش غرب برای اضمحلال جوامع بیان داشت: غربی‌ها هرجا خواستند جامعه‌ای را مضمحل کنند ابتدا خانواده‌ها را از طریق گرفتن غیرت از مردان و یا عفت از زنان از هم پاشیدند.

سردار آراسته با بیان اینکه غربی‌ها هرجا خواستند ملتی را تحقیر یا تضعیف کنند جلوی پیشرفت علم در آن کشور را گرفتند، افزود: غربی‌ها در عرصه هسته‌ای می‌خواستند چنین کاری را با جمهوری اسلامی ایران انجام دهند.

رئیس هیئت معارف جنگ شهید صیاد شیرازی اظهار داشت: آمریکایی جنگ نرم را حربه سوم خود برای تضعیف ملل قرار دادند.

وی ادامه داد: امروز غرب تمام توان خود را به کار گرفته است که باورهای ملت غیور ایران اسلامی را سست کنند.

سردار آراسته گفت: تمام موشک‌های جمهوری اسلامی ایران امروز به طرف تل‌آویو و رژیم صهیونیستی نشانه رفته‌اند.

مشاور نظامی‌ فرمانده‌ کل‌ نیروهای‌ مسلح‌ در پایان تصریح کرد: آمریکایی امروز به جایی رسیده که تکه‌تکه شدن و چند پاره شدن را تا 25 سال آینده خواهد دید.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 21
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 29
  • ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
    0 0
    کدام موشکها بی زحمت مدل و نوع کلاهک هاشم مشخص کنید
  • ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
    0 0
    نوعشو کسایی که کارشناسن تعیین می کنن و نیاز نیست به من و تو اعلام کنن. وقتی گفتن "تمام موشک ها" یعنی همه ی توان دفاعی.
  • بنده خدا ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
    0 0
    میخواهید که محل استقرار و تعداد و ... را هم برای شما بگن اطلاعات علمی و عمومی شما بالا بره؟؟
  • ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
    0 0
    اسرائیل واینمی ایسته نگا کنه دو تا اتمی بندازه ایران ، با خاک یکسان میشه همه چیز که موشک نیس اونا اتمی و هسته ای دارن ما هسته ای داشتیم ک ب لطف برخی تعطیل شد رفت تو خاطرات.. در ضمن پشت ایران چه کشوریه کمکش کنه ؟ سودان ؟ عراق؟ و... پشت اسرائیل : آمریکا..کل اروپا..نصف کشورای جهان.. اگه حمله کنیم اولین کشوری که صدمه می بینه قطعا خود ایرانه ، واقعیتو نمیشه انکار کرد ، تجهیزات نظامی ک بماند...
  • سعید ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
    0 0
    میخوای جاشم بگن آدم بفرستی خرابکاری
  • اميدي ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
    0 0
    تمام شرارتها وشيطنتهاي منطقه وجنگهاي خاورميانه زير سر رژيم صهيونيستي است .تامسلمانان دربرابر اين رژيم جعلي مقاومت نكنند اين شيطنتها ادامه دارد وآمريكاهم پشتيبان آن است.
  • گمنام ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
    0 0
    نباید در جنگ احساسی عمل کرد . ما باید فقط اول حساب شده پایگاه های نظامی دشمن بزنیم . چون هر موشکی شلیک میشه . یک پایگاه ما لود میره . بعد پای امریکا بکشه وسط خیلی به ضرر ما تموم میشه .
  • ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
    0 0
    نترس برادر سلاح ایمان رو در اختیار داریم حتما قدرت این سلاح بهت ثابت شده تا الان
  • ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
    0 0
    تمام موشک های ما در یک جا نیست در هزاران نقطه است و او نمیتواند همه را نابود کند. ان جندنا هم الغالبون
  • ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
    0 0
    سوال: آیا یک موشک دارای کلاهک اتمی قوی تر است یا صدها موشک متعارف که نود درصد آنها نیز توسط سپر دفاع موشکی نابود می شوند؟ سوال: حالا با توجه به برتری قطعی موشک دارای کلاهک اتمی و یادآوری سال 1945 و شهرهای هیروشیما و ناکازاکی آیا شاخ و شونه کشیدن برای این و آن درست است و یا دوستی و صلح؟
  • ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
    0 0
    ما پیروزیم. خدا همیشه با حق است. یا علی مدد
  • احمد ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
    0 0
    گنبد آهنی اسرائیل با اون همه خرج و تبلیغات و نتونسته 30 درصد موشکهای فلسطینیها رو که از لوله پولیکا، ساخته میشن و سوختشون کود نیترات و شکره نابود کنه. تازه اونها تک و توک موشک می فرستادن.
  • نادر ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
    1 0
    مرگ بر اسرائیل...اسرائیل چندتا نقطه از ایران سربلند رو میخواد با اتمی بزنه؟؟...
  • ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
    0 0
    دقیقا باز الان یه سری میان میگن ما سلاح ایمان داریم
  • ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
    0 0
    اگه خدا با ماست پس کی با اوناست که اینهمه بزرگ و پیشرفت کردن و قدرت دارن!؟. خدای آهو ها خدای گرگ ها و کرکس ها هم هست دوست من
  • رضا ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
    0 0
    منم دوست دارم ایران قوی تر باشه ولی حقیقت تلخه چون سلاح اتمی وهسته ای دارن فرض کنید خدای نکرده یک اتمی بزنن تهران حداقل9میلیون نفر تبدیل به بخار میشن .لطفا نیاین کامنت بزارید که ما سلاح ایمان و رشادت داریم که همش شعاره و حرف وقتی هم اتمی بزنه دشمن فرقی نداره شیر باشی یا بره مومن باشی یاکافر پیر یا جوان شجاع یا بزدل چون آخرش همه گی یکجا دی اکسید کربن میشیم .(حقیقت تلخه) متاسفانه. حق با ناشناس11:01 هستش
  • amin ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
    0 0
    سپر موشکی موشکهای بزرگ و دوربرد رو میزنه نه موشکهای فلسطینیها که از لوله پولیکا، ساخته میشن و سوختشون کود نیترات و شکره! حالا فرض کنیم تمام موشک ها هم به هدف بخوره با بمب های اتمی ش که میتونه دوبار دنیا رو نابود کنه چیکار میکنیم!
  • دکتر گاوچرون از کومور ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
    0 0
    عه از اسرائیل اومدی؟ بخ پخ مخ شوخخخ پیخ لیخ موخ یعنی: صلح با کی نالوتی؟ من خودم از حماس منافقم دل خوشی ندارم ولی اسرائیل از حماسم منفورتره چون فلسفه وجودیش و ادامه وجودش گره خورده با خون و خونریزی و غصب و ظلم. و همه اینها محکوم به زوال و نابودین. ضمنا پسرجان اون چیزایی که تو رسانه ها میگن خوش خیالت نکنه، اتمی بزنید با ده تا اتمی اسرائیلو نابود میکنیم. ما بالفعل اتمی نداریم [ ;) ] ولی پاش بیوفته اتم بارونتون میکنیم.
  • ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
    0 0
    اگر سلاحهای اتمی کار نکنن چی؟ اونوقت روسیاهیش واستون میمونه توکل به خدا معجزه ای در راه است .
  • ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
    0 0
    خرید یه دو تا موشک اتمی از کره شمالی کاری نداره عزیز. قبل جنگ ما متعهد هستیم به اینچیزا بعدش دیگه به هیچ چیز پایبند نخواهیم بود جز اراده خدا
  • دکتر گاوچرون از کومور ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
    0 0
    عزیزم نه من نمیگم با ایمان و رشادت جلوی اتمی گرفته میشه ( البته ایمان و رشادتم در جای خود کاملا موثر هستند ) ولی اینو بدون که اونها بی جهت واهمه از ایران اتمی ندارن. بله ما سلاح اتمی نمیسازیم و رهبری هم اینو گفتند. ولی هیچوقت گفته نشد که خریداری هم کردیم یا نه؟ ذخیره هم کردیم یا نه؟ در مرز دسترسی برای روز مبادا و استفاده به عنوان ابزار تهدیدی هستیم یا نه؟ یا قضیه اوکران و نگرانی بی اندازه آمریکا از اوکراین در حدود 20 سال پیش علتش چی بود؟ عالم سیاست پیچیده تر از این حرف هاست. دشمن قدرت ما و توانایی های بالقوه ما رو بهتر از هموطنان خودمون شناخته. آخه عزیز دل برادر اگه به همین سادگی بود که تا الان حمله اتمی کرده بودند. چرا حمله اتمی نمیکنند؟ واقعا چرا؟ خیال کردین صلح طلبند یا اینکه فقط از شهاب 3 و سجیل میترسن؟ چشم ها رو باید شست، اون پشت مشتا رو باید دید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس