شورای نگهبان در بیانیه‌ای با بزرگداشت روز جهانی قدس و تجدید اعلام حمایت از ملت مظلوم فلسطین و انزجار از جنایات فجیع رژیم صهیونیستی، امت اسلامی را به حضور پر شور در راهپیمایی روز جهانی قدس فراخواند.

به گزارش مشرق، شورای نگهبان طی بیانیه‌ای ضمن بزرگداشت روز جهانی قدس و تجدید اعلام حمایت از ملت مظلوم فلسطین و انزجار از جنایات فجیع رژیم صهیونیستی، امت اسلامی را به حضور پر شور در راهپیمایی روز قدس فراخواند.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

فلسطین پاره تن اسلام است. امام‌خمینی (ره)

در آستانه فرارسیدن روز قدسی دیگر در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، همچنان پاره تن اسلام، فلسطین عزیز امت اسلامی و قدس شریف قبله‌گاه اول مسلمین در اشغال رژیم منحوس و جنایتکار صهیونیستی قرار دارد و همواره جنایات شنیع این رژیم غاصب با حمایت‌های تمام و کمال قدرت‌های استکباری و در رأس آنها آمریکای جنایتکار و انگلیس خبیث و همراهی برخی از سران مرتجع کشورهای عربی علیه مردمی مظلوم و ستمدیده فلسطین تکرار می‌شود.

از سویی دیگر توطئه‌های مداوم استکبار جهانی چند سالی است که جهان اسلام را در فتنه قومی و مذهبی عمیقی فرو برده و اذهان عموم مردم جهان را از مسئله فلسطین که باید مسئله اول جهان اسلام باشد به جنایات تکفیری‌های فریب‌ خورده و جاهل معطوف کرده است.

اما بار دیگر ملت عدالت‌خواه، هوشیار و بصیر ایران اسلامی با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری، این یادگار گرانقدر بنیانگذار کبیر انقلاب را به جهان یادآوری خواهند کرد و امسال پر شورتر از سال‌های گذشته وحدت،‌ همدلی و پیشتازی خود در استکبارستیزی را به رخ جهانیان خواهند کشید و با فریادهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» بار دیگر ضمن انزجار از جنایات فجیع رژیم خونخوار صهیونیستی، بر اهمیت روز قدس و لزوم حمایت از مظلومان و ستمدیدگان جهان به ویژه مردم مسلمان فلسطین تأکید خواهند کرد.

اعضای شورای نگهبان نیز با آرزوی محقق شدن وحدت تمامی امت‌های اسلامی و رها شدن آنها از آتش فتنه‌ها و همچنین امید به پیروزی همه مظلومین و مستضعفین جهان در برابر قدرت‌های ظالم و مستکبر به ویژه مردم بحرین و یمن، در این مراسم با مردم بصیر و هوشیار ایران اسلامی همراه و در سیل خروشان راهپیمایان روز جهانی قدس حضور خواهند یافت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس