کد خبر 596492
تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۵

معاون سابق عربی و آفریقای وزارت خارجه با تأکید بر اینکه صهیونیست‌ها دشمن کشورهای اسلامی به شمار می‌روند گفت: برقراری رابطه با تل‌آویو خطاست.

 به گزارش مشرق، حسین امیرعبداللهیان معاون سابق عربی و آفریقای وزارت خارجه و مشاور وزیر امور خارجه با اشاره به تحولات منطقه اظهار داشت: تحولات پنج سال اخیر منطقه و تحرکات رژیم صهیونیستی و تروریسم تکفیری برای ویرانی کشورهای منطقه علیرغم تحمیل هزینه‌های فراوان در نهایت جایگاه مقاومت را بیش از پیش برجسته‌تر، تقویت و تحکیم کرد.

وی با بیان اینکه روز قدس تجلی نقطه اوج مقاومت است، افزود: امروز محور مقاومت در فلسطین و لبنان و منطقه، تعیین‌کننده‌ترین نقش را در کمک به ثبات و امنیت منطقه بر عهده دارد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، معاون سابق عربی و آفریقای وزارت خارجه ادامه داد: حزب‌الله لبنان با کمک به مردم، ارتش و حکومت سوریه اجازه نداد که تروریست‌ها آینده سوریه را رقم بزنند و خواسته‌های رژیم نامشروع صهیونیستی را محقق سازند.

 امیرعبداللهیان تصریح کرد: صهیونیست‌ها دشمن کشورهای اسلامی بشمار می‌روند و برقراری رابطه با تل‌آویو خطاست.

وی با تاکید بر اینکه برخی کشورها نیز که روابط پنهان با تل‌آویو دارند در نهایت قربانی این خطای راهبردی خویش خواهند شد، عنوان کرد: امروز تروریسم تکفیری و رژیم نامشروع صهیونیستی دو لبه یک قیچی و در خدمت نظام سلطه‌اند.

امیرعبداللهیان تاکید کرد: تهران به حمایت قوی خود از محور مقاومت ادامه خواهد داد و آن را امری حیاتی برای صلح و ثبات و امنیت منطقه و مقابله با جاه‌طلبی‌های دو روی سکه تروریسم و صهیونیسم می‌داند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
    0 0
    استفاده از عناوین سابق هم در این جا و هم برای نمایندگان مجلس نهم ، نشان است شدت علاقه سایت مشرق به پست و قدرت دارد
  • ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
    0 0
    سایت مشرق که واقعیت را گفته شما چرا ناراحت شدی؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس