کد خبر 592002
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۹

نیروهای امنیتی عراق روز گذشته در حین بررسی هویت گروهی از پناهجویان در حال خروح از شهر فلوجه یکی از مشایخ وابسته به گروه تروریستی تکفیری داعش را که سال گذشته ضمن بیعت با ابوبکر البغدادی در عملیات اعدام یک نظامی این کشور حضور داشت را شناسایی و دستگیر کردند.

گروه بین الملل مشرق- نیروهای امنیتی عراق روز گذشته در حین بررسی هویت گروهی از پناهجویان در حال خروح از شهر فلوجه یکی از مشایخ وابسته به گروه تروریستی تکفیری داعش را که سال گذشته ضمن بیعت با ابوبکر البغدادی در عملیات اعدام یک نظامی این کشور حضور داشت را شناسایی و دستگیر کردند.

دستگیری یکی از مشایخ جنایتکار فلوجه+عکس

بنابر این گزارش، "شیخ نافع الشیاع" یکی از روسای قبایل بزرگ ساکن در فلوجه روز گذشته در حالی که با لباس و جهره مبدل قصد خروج از فلوجه به همراه گروهی از خانواده های غیرنظامی را داشت توسط مردم به نیروهای امنیتی عراق معرفی و بلافاصله دستگیر شده است. لازم به ذکر است سال گذشته تصاویر وی و سایر مشایخ قائل شهر فلوجه منتشر شد که در حال بیعت با ابوبکر البغدادی رهبر داعش بوده و پس از پایان قرائت بیانیه بیعت، اقدام به اعدام یک سرباز اهل سنت عضو ارتش عراق کرده بودند. به گفته منابع امنیتی عراقی در پلیس استان الانبار، تا کنون بیش از 850 تروریست داعشی در حین تلاش برای فرار توسط نیروهای عشائر اهل سنت و پلیس شناسایی و دستگیر شده اند.

دستگیری یکی از مشایخ جنایتکار فلوجه+عکس

دستگیری یکی از مشایخ جنایتکار فلوجه+عکس

دستگیری یکی از مشایخ جنایتکار فلوجه+عکس

دستگیری یکی از مشایخ جنایتکار فلوجه+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • وجدان ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۱
    0 0
    بقیشون ،بقیشون کثافتها...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس