کد خبر 591456
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵

همزمان با سیطره نیروهای ارتش و پلیس ویژه عراق بر محلات جنوبی و مرکزی فلوجه، محمد سالم الغبان وزیر کشور با حضور در محلات این شهر از نظامیان مشارکت کننده در عملیات پاکسازی آن بازدید بعمل آورد.

گروه بین الملل مشرق- همزمان با سیطره نیروهای ارتش و پلیس ویژه عراق بر محلات جنوبی و مرکزی فلوجه، محمد سالم الغبان وزیر کشور با حضور در محله حی النزال این شهر از نظامیان مشارکت کننده در عملیات پاکسازی آن بازدید بعمل آورد.

بازدید وزیر کشور عراق از فلوجه+عکس

بنابر این گزارش، در این بازدید وزیر کشور عراق را شاکر الجودت فرمانده کل نیروهای پلیس این کشور و گروهی از مسئولان عالیرتبه دولتی همراهی می کردند. وزیر کشور عراق با اشاره به موفقیت نیروهای عراقی در بازپس گیری بخش های وسیعی از محلات داخلی شهر فلوجه خواستار حفظ وحدت و یکپارچگی همه عراقی ها برای غلبه بر تروریستهای داعش شد. لازم به ذکر است که هم اکنون نظامیان ارتش و پلیس عراقی بر بیش از 80 درصد از محلات شهر فلوجه سیطره یافته و نبردهای شدید میان دو طرف برای تکمیل عملیات پاکسازی همچنان ادامه دارد. گفته می شود بیش از 3 هزار تروریست داعشی از ملیت های مختلفی همچون عربستان سعودی، تاجیک، چچنی، سوری، لبنانی، افغان، ترکیه و پاکستانی در محلات تحت سیطره داعش حضور دارند.

بازدید وزیر کشور عراق از فلوجه+عکس

بازدید وزیر کشور عراق از فلوجه+عکس

بازدید وزیر کشور عراق از فلوجه+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس