کد خبر 591446
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۲

همزمان با تشدید جوسازی های رسانه های حامی داعش پیرامون اوضاع نابسامان پناهچویان شهر فلوجه در اردوگاه های ویژه دولت عراق، فعالان رسانه ای اقدام به انتشار تصاویری از تدارکات کامل اختصاص داده شده برای آنها منتشر کرده اند.

گروه بین الملل مشرق- همزمان با تشدید جوسازی های رسانه های حامی داعش پیرامون اوضاع نابسامان پناهچویان شهر فلوجه در اردوگاه های ویژه دولت عراق، فعالان رسانه ای اقدام به انتشار تصاویری از تدارکات کامل اختصاص داده شده برای آنها منتشر کرده اند.

افطاری پناهجویان فلوجه+عکس

بنابر این گزارش، دولت عراق خدمات مفصلی برای خدمات رسانی به بیش از 23 هزار نفر از غیرنظامیان شهر فلوجه که پیش از آغاز عملیات پاکسازی آن از سوی ارتش، پلیس و بسیج مردمی این کشور اقدام به خروج از شهر کرده اند تدارک دیده است. 90 درصد آوارگان فلوجه در اردوگاه بزرگ منطقه "العامریه" واقع در حاشیه جنوبی این شهر اسکان داده شده و روزانه هزاران وعده غذایی و خدمات بهداشتی به آنها ارائه می گردد. لازم به ذکر است که طی روزهای اخیر رسانه های حامی داعش و دربار های عربستان سعودی و قطر با انتشار اخبار کذب مدعی بروز قحطی در اردوگاه آوارگان فلوجه در اطراف این شهر با هدف کشتار بی گناهان شده بودند.

افطاری پناهجویان فلوجه+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۰
    0 0
    کاش به من هم میدادند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس