کد خبر 590523
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶

همزمان با گسترش عملیات نیروهای نظامی عراقی برای بازپس گیری شهرهای فلوجه و موصل از داعش، عناصر این گروه تروریستی تکفیری روز گذشته اقدام به ذبح 5 شهروند اهل سنت عراقی در حاشیه شهر کرکوک این کشور کردند.

گروه بین الملل مشرق- همزمان با گسترش عملیات نیروهای نظامی عراقی برای بازپس گیری شهرهای فلوجه و موصل از داعش، عناصر این گروه تروریستی تکفیری روز گذشته اقدام به ذبح 5 شهروند اهل سنت عراقی در حاشیه شهر کرکوک این کشور کردند.

ذبح 5 شهروند عراقی توسط کردهای داعشی در کرکوک+عکس

بنابر این گزارش، این قربانیان که از ساکنین منطقه "الحویجه" واقع در جنوب استان کرکوک عراق می باشند، ماه گذشته از سوی نیروهای داعش به اتهام همکاری با نیروهای شبه نظامی کرد عراقی (پیشمرگه) از طریق ارائه اطلاعات اماکن استقرار نیروها و انبارهای سلاح و مهمات این گروه دستگیر و روز گذشته در محل ویرانه های دو ساختمان فرماندهی تروریستهای داعش با چاقو سربریده شده اند. منابع عراقی هویت 5 عامل اعدام را شناسایی و آنها را از شهروندان کرد ساکن شهرهای اربیل و سلیمانیه در شمال شرقی این کشور معرفی کرده اند. لازم به ذکر است که منطقه الحویجه کرکوک عراق از سال های نخست پس از سقوط دیکتاتوری صدام کانون فعالیت های گروه های تروریستی وابسته به نظام سابق و پس از آن القاعده و داعش بوده است.

ذبح 5 شهروند عراقی توسط کردهای داعشی در کرکوک+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • مجتبی ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۸
    0 0
    خدا لعنت کنه داعش رو! خدا پشت و پناه قاسم سیلمانی ها باشه تا نابودی این عقب مانده های وحشی! البته اینم بگم شاید این جنگ روانی باشه که طرف لباس کردی پوشیده تا ... کردها قربانی داعشن! در هر صورت به امید نابودی داعش
  • اقشار ضعیف وآسیب پذیر ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۸
    0 0
    زنده باد حاج قاسم
  • ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۸
    0 0
    با خاک یکسان کنید
  • ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۰
    0 0
    هویتشون شناسایی شده نه لباسشون.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس