کد خبر 591432
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۰

همزمان با مشتعل شدن جبهه های نبرد در بخشهای مختلف استان های شمالی سوریه، روز گذشته پلیس مرزبانی ترکیه 11 پناهچوی سوری را در حین عبور از مرز و ورود به خاک این کشور هدف تیراندازی قرار داده و قتل عام کرده است.

گروه بین الملل مشرق- همزمان با مشتعل شدن جبهه های نبرد در بخشهای مختلف استان های شمالی سوریه، روز گذشته پلیس مرزبانی ترکیه 11 پناهچوی سوری را در حین عبور از مرز و ورود به خاک این کشور هدف تیراندازی قرار داده و قتل عام کرده است.

{$sepehr_media_1611793_400_300}

بنابر این گزارش، این پناهجویان شامل 2 جوان و 9 نفر زن و کودک خردسال بودند که روز گذشته پس از خروج مخفیانه از شهر "جرابلس" تحت سیطره گروه تروریستی تکفیری داعش در شمال استان حلب سوریه و ورود به خاک ترکیه هدف تیراندازی نیروهای مرزبانی ترکیه قرار گرفته و همگی جان خود را از دست داده اند. به گفته شاهدان عینی نیروهای مرزبان ترک این افراد را از فاصله 25 متری هدف رگباری از گلوله قرار داده و تا حصول اطمینان از کشته شدن آنها از توقف تیراندازی خودداری کرده اند. تیراندازی به غیرنظامیان در حالی است که ترکیه از زمان آغاز بحران سوریه در سال 2011 مرزهای خود را به روی گروه های تروریستی تکفیری ارتش آزاد، القاعده و داعش گشوده و تردد آنها به خاک این کشور بصورت کاملا آزادانه صورت می پذیرد.

مرزبانی ترکیه 11 پناهجوی سوری را کشت!+عکس و فیلم

مرزبانی ترکیه 11 پناهجوی سوری را کشت!+عکس و فیلم

مرزبانی ترکیه 11 پناهجوی سوری را کشت!+عکس و فیلم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ایرانی غیر کرد ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۰
    2 0
    به به ترکیه با عرضه و رجب اردوغان بوزگوردی
  • ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۰
    1 1
    اردوغانر لعنت بر تو دولت قاتل بی مصرفت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس