کد خبر 591833
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۱

با گذشت 24 ساعت از اشغال سه روستای استراتژیک خلصه، زیتان و برنه در حاشیه جنوبی حلب توسط گروه های تروریستی تکفیری القاعده و ارتش آزاد پایگاه اینترنتی "اعلام الحربی" (تبلیغات جنگی) نزدیک به حزب الله و ارتش سوریه تصاویر منحصر بفردی از نبردهای جاری در این مناطق منتشر کرده اند.

گروه بین الملل مشرق- با گذشت 24 ساعت از اشغال سه روستای استراتژیک خلصه، زیتان و برنه در حاشیه جنوبی حلب توسط گروه های تروریستی تکفیری القاعده و ارتش آزاد پایگاه اینترنتی "اعلام الحربی" (تبلیغات جنگی) نزدیک به حزب الله و ارتش سوریه تصاویر منحصر بفردی از نبردهای جاری در این مناطق منتشر کرده اند.

{$sepehr_media_1613237_400_300}

بنابر این گزارش، این تصاویر به نبردهای شدید میان دو طرف در محور عملیات خلصه مربوط است که طی آن نیروهای ارتش سوریه و گروه های هم پیمان (مستشاران نظامی ایرانی، حزب الله، لشگر فاطمیون و مجاهدین عراقی) با حجم آتش بسیار سنگین دروازه های جهنم را بر روی گروه های تروریستی تکفیری گشوده اند. روز گذشته رسانه های وابسته به تروریستهای تکفیری تصاویری از عملیات سیطره بر روستاهای خلصه، برنه و زیتان منتشر کرده بودند که بصورت تقطیع شده بوده اما در تصاویر منتشر شده از سوی اعلام الحربی لحظه فرار تروریستها از مقابل رزمندگان محور مقاومت به وضوع به تصویر کشیده شده است.

{$sepehr_media_1613241_400_300}

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس