کد خبر 591339
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۲:۵۲

عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: حضور من به عنوان مدیرکل حوزه وزارتی وزارت ورزش به معنای عبور از بهرام افشارزاده نیست و او به کارش در باشگاه استقلال ادامه خواهد داد.

به گزارش مشرق، حمید رضا گرشاسبی در خصوص انتخاب نفر پنجم هیأت‌مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: درواقع 4 نفر از اعضای هیأت‌مدیره تمدید شدند و فقط یک عضو جدید به این جمع اضافه شد و تلاش خواهیم کرد تا پرسپولیس روزهای خوب خودش را ادامه دهد.

وی در مورد اینکه برنامه‌های هیأت مدیره جدید برای پرسپولیس چه خواهد بود، اظهار داشت: به احتمال فراوان فردا اولین جلسه هیأت مدیره جدید تشکیل خواهد شد و در آن برنامه‌های جدید خود را ارائه خواهیم کرد تا پرسپولیس روند خوب خود را ادامه دهد و ما هم تصمیم داریم که برنامه‌هایی برای این باشگاه در نظر بگیریم تا موجب رضایت هواداران پرشور ما باشد.

عضو هیأت‌مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص انتخابش به‌عنوان مدیرکل حوزه وزارتی وزارت ورزش و حضور او به‌جای بهرام افشارزاده در این پست افزود: این بحث از 3-4 ماه قبل مطرح بود و به‌هرحال من  هم به‌عنوان یکی از اعضای وزارت ورزش مجری تکلیف‌هایی که به من می‌شود، هستم. سعی خواهیم کرد در این پست هم فعالیت‌های خوبی داشته باشیم تا به بهبود ورزش در کشور کمک کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا انتخاب او به‌عنوان مدیرکل حوزه وزارتی وزارت ورزش به نوعی عبور از بهرام افشارزاده به حساب می‌آید یا خیر، تصریح کرد: نخیر، چنین چیزی صحت ندارد. بحث کنار گذاشتن بهرام افشارزاده وجود ندارد و او کماکان به سمتش در باشگاه استقلال ادامه خواهد داد.

گرشاسبی در مورد مطلب یکی از رسانه‌ها مبنی بر اینکه او امضاکننده انتقال باشگاه نفت به انزلی بوده و دو عضو دیگر این کمیته زیر این موضوع امضا نکردند، تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان هستیم و دلم نمی‌آید در این ماه کسی را نفرین کنم، اما قطعاً از مجرای حقوقی این مسئله را پیگیری خواهیم کرد تا آقایان امضای من را نشان دهند و ثابت کنند که من کجا را امضا کرده‌ام. نمی‌خواهم بگویم کسی بابت این مسائل خط می‌گیرد، اما خدا همه ما را به راه راست هدایت کند، من چه‌کاره هستم که بخواهم زیر این برگه را امضا کنم؟ مگر من معاون وزیر نفت هستم؟ قطعاً این مسئله را از نظر حقوقی پیگیری خواهم کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس