کد خبر 591188
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۷

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس گفت: قراردادهای زمان ما شفاف بود، اما اکنون قراردادها یا مخفی بسته می‌شود یا اسناد آن مخفی می‌ماند.

به گزارش مشرق، محمد رویانیان در خصوص اینکه گفته می شود وزارت ورزش از او و علی فتح‌الله‌زاده به دلیل پرداخت‌های میلیاردی به بازیکنان زمانی که مدیرعامل دو باشگاه پرسپولیس و استقلال بودند، شکایت کرده است گفت: من شنیده‌ام که وزارت ورزش از ما دو نفر شکایت کرده است، مبنی بر اینکه به برخی از بازیکنان پرداخت‌های میلیاردی داشته‌ایم. حتی شنیده‌ام که فتح‌الله‌زاده پاسخ‌هایی هم در این خصوص داده و من هم شاید پاسخ‌هایی بدهم.

وی ادامه داد: البته باید بگویم تا حدودی این حرف‌ها درست است، اما این مسئله تناقض زیادی دارد؛ چراکه شنیده‌ام برخی از بازیکنان الان حدود 2 میلیارد تومان هم از این دو باشگاه گرفته‌اند که اگر این موضوع صحت داشته باشد، دستگاه‌های نظارتی نباید بین زمان ما با الان فرق قائل شوند. اگر مبالغ الان میلیاردی نیست که آن را شفاف اعلام کنند و اگر هم این مبالغ در حال حاضر میلیاردی است که باید با مسببان آن برخورد شود.

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: اینکه دستگاه‌های نظارتی فهمیده‌اند زمان ما مبالغ میلیاردی داده شده و الان متوجه نمی‌شوند، دو حالت دارد، زمان ما قراردادها شفاف اعلام شد، اما شاید اسناد جذب بازیکنان فعلی مخفی می‌ماند و شاید هم قراردادهای مخفی امضا می‌شود. باید بررسی کنم تا ببینم اصل ماجرا چیست، قطعاً این مسئله را پیگیری خواهم کرد. باید مشخص شود سند اینکه زمان ما پرداخت‌ها چگونه بوده، چطور به‌دست مسئولان رسیده و چرا الان سندهای فعلی در دسترس نیست؟

رویانیان در پاسخ به این سؤال که آیا می‌پذیرید که بازیکنان میلیاردی در زمان مدیریت‌تان در پرسپولیس وجود داشته یا خیر، تصریح کرد: شاید یکی‌، دو بازیکن به دلیل‌های خاص این مبلغ را گرفته باشند، به‌طور مثال محمدرضا خلعتبری زمانی که قرار بود از عجمان امارات جذب ما شود، هزینه‌ای برای ما داشت و شاید یکی‌، دو بازیکن به دلیل شرایط خاص یک میلیارد و 100 میلیون تومان پول گرفته باشند، البته باید بگویم زمان ما چیزی مخفی نبود، اما الان شنیده‌ام که رقم‌ها بالاتر بوده است.

من خرج کردم و نتیجه گرفتم، آنهایی که بیشتر از ما خرج کردند چه نتیجه‌ای گرفتند؟

واکنش رویانیان و فتح‌الله زاده به شکایت وزارت ورزشعلی فتح‌الله‌زاده در واکنش به اینکه وزارت ورزش از او و محمد رویانیان مدیرعامل اسبق پرسپولیس بابت خرج‌های میلیاردی در زمان مدیریت‌شان شکایت کرده به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: فتح‌الله‌زاده مرد قانون است و هرگز کار غیرقانونی نمی‌کند. هر کاری کرده‌ام براساس مصوبات هیات‌مدیره بوده است. باز هم می‌گویم اگر دوباره مدیرعامل استقلال شوم بازیکن بزرگ می‌گیرم چون تیم بزرگ با این هواداران بزرگ بازیکن بزرگ می‌خواهد و هواداران بازیکنان این چنینی را دوست دارند.

وی افزود: باز هم می‌گویم اگر اقدام به هر کالی کرده‌ام براساس قانون بوده و دوستان بازرسی کل کشور هم کار غیرقانونی نکردند و باشگاه‌ها را طبق وظایف خود رصد می‌کنند که البته در سال‌های گذشته هم سوءتفاهم پیش آمده اما من مثل یک شهروند ایرانی همیشه موظف بوده‌ام که پاسخگوی آنها باشم.

فتح‌الله‌زاده ادامه داد: آنهایی که می‌گویند ما خرج میلیاردی کرده‌ایم و بازیکن میلیاردی گرفته‌ایم شاید در جریان نبودند. یک سال از طرف فدراسیون برای جذب فدراسیون سقف در نظر گرفته شد و باشگاه‌ها حق نداشتند از سقف قانونی پا را فراتر بگذارند. بگذریم از اینکه سقف قراردادها خودش غیرقانونی بود و یک تصمیم سلیقه‌ای اما همان سال فدراسیون برای 4 تیمی که در لیگ قهرمانان حضور داشتند این مجوز را داده بود که بالاتر از سقف قرارداد ببندند و من طبق همین تصمیم رفتار کردم و براساس همان هم پاسخگو هستم. آنهایی که اکنون در باشگاه استقلال شیطنت کرده و برخی کارهای غیرانسانی را انجام می‌دهند این پیغام را می‌دهم که زمستان می‌رود و روسیاهی به زغال می‌ماند.

فتح‌الله‌زاده ادامه داد: من نمی‌گویم بازیکن میلیاردی نگرفته‌ام اما در دو سه سال آخری که حضور داشتم به ترتیب سال اول قهرمان لیگ، سال دوم قهرمان جام حذفی و سال سوم در بین 4 تیم آسیا قرار گرفتیم پس من اگر خرج کردم نتیجه‌ هم گرفتم اما آنهایی که بیشتر از ما خرج کردند و نتیجه نگرفته‌اند چه بگویند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس