کد خبر 591333
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۲:۲۱

مهاجم مورد نظر پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات داستان طولانی خود برای حضور در یکی از تیم های پرطرفدار فوتبال ایران را همچنان ادامه می دهد.

به گزارش مشرق، کاوه رضایی که تا روز جمعه گزینه اصلی حضور در خط حمله پرسپولیس بود، حالا به سمت استقلال چرخیده است و فردا با این باشگاه مذاکره می کند. جالب است که علیرضا منصوریان روز گذشته به بازیکنان تیمش گفته که کار کاوه رضایی با استقلال تمام است ولی این بازیکن فعلا در مرحله مذاکره اولیه با این باشگاه قراردارد. البته رضایی پیشنهاد یک تیم اتریشی (آدمیرا واکر) را در جیب دارد و شاید او برای پیش بردن مذاکرات و گرفتن امتیاز از استقلال از آن استفاده کند.

نکته دیگر حضور آرش افشین در تست پزشکی استقلال است. این مهاجم خوزستانی که تست های پزشکی خود را به سلامت پشت سرگذاشته در آستانه پیوستن به استقلال قرارداشت اما در این بین تحرکی ازسمت آبی ها رخ نداد تا مشخص شود مدیران این باشگاه مشغول به نتیجه رساندن مذاکرات خود با کاوه رضایی هستند. با این حساب افشین تنها در صورتی به استقلال خواهد پیوست که مذاکرات با کاوه رضایی به جایی نرسد.

رضایی که از دوستان منصوریان محسوب می شود و در تیم المپیک شاگرد او بوده، فردا مذاکرات خود را با استقلال آغاز خواهد کرد. او در صورت حضور در جمع آبی ها آخرین سهمیه لیگ برتری این تیم را پر خواهد کرد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۵:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۰
    0 0
    رضایی که از دوستان منصوریان محسوب می شود و در تیم المپیک شاگرد او بوده!! اینطوری که تمام تیم ملی وامید میشن دوستان منصوریان!!
  • ایران ۰۷:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۰
    0 0
    کاوه رضایی در مجموع بازیکن تاپی نیست. هیاهوی نقل و انتقالات بزرگش کرده، او چه به استقلال بره و چه پرسپولیس کاملا نابود ميشه. چون گلزن تمام عیار نیست و در مقابل انتظارات کم میاره. پس خیلی نباید برای این بازیکن سر و دست بشکنند. برهانی از این گلزن تر بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس